Gå til innhold

Nytt Prosjekt Handlet inn..

Anbefalte innlegg

Etter det gikk riktig så gale med min forrige E30 Link :( har jeg nå handlet inn et nytt prosjekt.

Bilen er en 323 1985 model orginalt. Den har stått i ro siden 2003 så den har ikke akkurat blitt bedre med tanke på rust i de siste åra..

Bilen fikk jeg for 6000,- :D grunnet eiger var 17år og hadde knust foreldra sin bil i fudla.. Trengte penger til bøter kan du si, hehe..

Det står en 325 motor i den som er porta og nyoverhalt topp på (kvitteringer på 14 tusen) dette er da gjort for en stund siden, men bil har nesten ikke vert brukt siden den tid..

Den gikk så og si ikke når jeg fikk den, men etter bytte av BTR, LMM og plugger går den som f*** :)

Ellers så er det Rustfri eksos/grenrør.

Montert 25% sperre

Borra/slissa bremser fremme/bak.

Jeg er ennda usikker på om jeg skal montere en turbo motor jeg har stående eller hva jeg skal gjøre.. Har snart fjærna det som er av rust på den så får se hva d blir til..

Et bilde av herligheten:

2bkktv0n9u281zxbajtp.jpg

(Å Ja jeg skal fjærne Alpina wannabe shittet :P )

Kom gjerne med innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Ja jeg ga opp den andre bilen.. Den var rett og slett for skeiv, den er nå spiker ;)

Over listenne er det noe klistremerker.. Ser ut som det kommer fra en båt eller noe :P

Skal vekk med alt slik :)

btw, noen som har noen fine sota baklykter? Type m3 eller noe?

Jeg hadde noen med litt lilla skjær i på min første e30, sluttet å selge de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjekke bil. Har på følelsen eg har sitt denna før? kor henta du den?

Svart grill og andre felgar e vel et must? :P

Meine eg og har sett den før, ein som hette tommy eller noe som har hatt den for noen år siden?? i såfall så har den vært knust ett par ganger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...