Jealous_much Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Etter det gikk riktig så gale med min forrige E30 Link har jeg nå handlet inn et nytt prosjekt. Bilen er en 323 1985 model orginalt. Den har stått i ro siden 2003 så den har ikke akkurat blitt bedre med tanke på rust i de siste åra.. Bilen fikk jeg for 6000,- grunnet eiger var 17år og hadde knust foreldra sin bil i fudla.. Trengte penger til bøter kan du si, hehe.. Det står en 325 motor i den som er porta og nyoverhalt topp på (kvitteringer på 14 tusen) dette er da gjort for en stund siden, men bil har nesten ikke vert brukt siden den tid.. Den gikk så og si ikke når jeg fikk den, men etter bytte av BTR, LMM og plugger går den som f*** Ellers så er det Rustfri eksos/grenrør. Montert 25% sperre Borra/slissa bremser fremme/bak. Jeg er ennda usikker på om jeg skal montere en turbo motor jeg har stående eller hva jeg skal gjøre.. Har snart fjærna det som er av rust på den så får se hva d blir til.. Et bilde av herligheten: (Å Ja jeg skal fjærne Alpina wannabe shittet ) Kom gjerne med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 så jo bra ut den vet ikke om jeg likte alt sølvet i fronten, men slett ikke gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Skal ha svart grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 du gav opp d andra prosjekte altså... ser bra ut, spesielt åm du får svart grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Hva er montert over sidelistenne på den der? Kan ikke si jeg likte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Hehe Ja jeg ga opp den andre bilen.. Den var rett og slett for skeiv, den er nå spiker Over listenne er det noe klistremerker.. Ser ut som det kommer fra en båt eller noe Skal vekk med alt slik btw, noen som har noen fine sota baklykter? Type m3 eller noe? Jeg hadde noen med litt lilla skjær i på min første e30, sluttet å selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 vekk med felgene, de var populære i 1998... og kun det året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Grattis med kjekke bil. Har på følelsen eg har sitt denna før? kor henta du den? Svart grill og andre felgar e vel et must? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Grattis med kjekke bil. Har på følelsen eg har sitt denna før? kor henta du den?Svart grill og andre felgar e vel et must? Meine eg og har sett den før, ein som hette tommy eller noe som har hatt den for noen år siden?? i såfall så har den vært knust ett par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Jada svart grill og andre felger kommer Stemmer at det er gamle tommy sin. Jeg var vel forsåvidt me når den ble "knust". Var bare bakskjerm, den ble da byttet på karosseriverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Bilen har vel gått i Haugesund de siste 10 åra eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 aha, då hadde min indre følelse ret. Kim Tommy e detta? Vet eg kim an e kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Tommy Nybøe, va minste broren hans eg handla den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 hmmm, kan kje ta igjen navnet... jaja. Håpe du får skikk på bilen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 haha.. han som også knuste faren sin 5-serie i fudla i rundkjøringa ved Oasen det jo.. skulle aldri hatt lappen han der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå