RogE36R Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Lappen? Var han ikke bare 17 år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 haha.. han som også knuste faren sin 5-serie i fudla i rundkjøringa ved Oasen det jo..skulle aldri hatt lappen han der... Hehe stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Lappen?Var han ikke bare 17 år da? Jo han var 17-18. Hadde ikke lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Hehe. Jeg kjenner godt de som har eigt denne bilen. Snakker ofte med dem. Du fikk nå den bilen ganske billig Sånn som jeg har forstått det, så skal nå den der fungere ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Jepp er fornøyd med prisen Går bedre enn noen annen 325 jeg har kjørt uten turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 da har jeg missforstått han fortjener den ikke på en stund da jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Eg kjenne broren te han så krasja da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Eg kjenne broren te han så krasja da... Bendt Inge? Veldig god kamerat av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 da har jeg missforstått han fortjener den ikke på en stund da jaffal Nei tror han fikk som fortjent og vell så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Eg kjenne broren te han så krasja da... Bendt Inge? Veldig god kamerat av meg Jupp. Va hos han å såg ette noen deler fra den krasja femmeren te broren. Har kjent benti i noen år, men har hatt lite kontakt dei siste åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Stemme, e ikkje mye som e brukande på den bilen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Herregud eg trur de heiv masse godeler me den bilen... Og når du skulle ribba an så barra reiv de av i full fart og ødela mer enn de burde. Stakars e34'n... den refleksplata eg har på min (se tråden i signatur) kome fra den femmaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå