Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Disse diskusjonene har jeg sett mangen av her inne i løpet av årene.Skjer aldri noe uansett :roll:

Hadde det vært litt tak i dere så hadde dere som har blitt svindlet brukt litt mere penger på å leie en til å knekke noen bein på gutten. en brekt arm tåler alle,men den blir husket :lol:

Personlig så må jeg si det hadde varmet sjela å få sendt gorilla på gutten for å få igjen pengene han skyldte meg.selv om gorillaen koster mer :twisted:

Sende en gorilla på han? Ville det ikke virka mer logisk å løse sine egne problemer da :wink: ? Ikke frekt ment altså. Jeg bare skjønner ikke helt den der "sende den og den på folk"-greia

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Disse diskusjonene har jeg sett mangen av her inne i løpet av årene.Skjer aldri noe uansett :roll:

Hadde det vært litt tak i dere så hadde dere som har blitt svindlet brukt litt mere penger på å leie en til å knekke noen bein på gutten. en brekt arm tåler alle,men den blir husket :lol:

Personlig så må jeg si det hadde varmet sjela å få sendt gorilla på gutten for å få igjen pengene han skyldte meg.selv om gorillaen koster mer :twisted:

Sende en gorilla på han? Ville det ikke virka mer logisk å løse sine egne problemer da :wink: ? Ikke frekt ment altså. Jeg bare skjønner ikke helt den der "sende den og den på folk"-greia

slippe å bli tatt for noe selv da forx, er ikke altid så arti å bli sittende i saksa selv når man faktisk er blitt lurt.. men hadde jeg blitt lurt hadde jeg kommet til og dratt til karen å vist han det søte hjulkrysset mitt;)

Skrevet
hvis gorillaen tyster så får vi bare sende en annen gorilla etter han igjen....er en ond sirkel hehe

:lol: snakker av erfaring her eller :P

Men folkens, det er ikke så langt til trondheim da. Skal polere alubat'en min for anledningen :wink:

Skrevet

Jeg fikk en pm med ham att han ville ordne opp etter seg. men når jeg skulle svare leser han aldri det jeg har sent tilbake ser jeg.

Jeg skal endel turer til tr.heim i mai så... :-)

Skrevet

Nå har jeg prøvd over lengre tid å henvende meg til de 2 fra byen som er lagt ut på bimmers som useriøse.

Den ene er ordnet opp i.

Grunnen til jeg lurer på om dere hadde stilt opp for meg er at jeg ser en større utfordring i den det er snakk om her.

Tidligere har jeg spurt "bekjente" på forumet om å dra å kikke på bil for meg rett i nærhet for hvor de bor, osv,osv.

Stilt opp og jobbet gratis, brukt timesvis på feilsøking, hentet deler og sent.

UTEN at noen har giddet løftet en finger for å hjelpe meg.

I tillegg ble jeg tilbydd deler til innkjøpspris som vedkommende solgte til det budet jeg la inn, etter å ha bedd meg om å ordne opp i lignende sak.

Hadde ikke vært noe større sak å ta affære her, men da får dere se på hvordan dere håndterer problemene.

Skulle noen av dere trenge støtte eller oppbacking på denne får dere heller ta det pr PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...