Kjell Rune Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Denne mannen forhåndsbetalte jeg 5000nok til for en 325 motor for han skulle handle seg ny bil. han tok telefonen til og begynne med å svarte på mld. Men når jeg skulle avtale henting av motoren ble det plutselig stille. Ringte så fra en kompis sin telefon og da svarte han og sa jeg kunne hente motoren til helgen og jeg ringte lørdag for og høre hvordan det låg ann med henting så svarte han ikke igjen. arg jeg blir litt provoser over denne fyren. Holder til i bjung\Trøndelag forteller han meg. Noen som kjenner til ham?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 høres iallefall meget misteksom ut dette opplegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Hm..Galskap racing? Han som har brunnet opp og kjørt ihjel 3-4 e36er? EDIT: Dette ble kanskje litt off-topic....Sorry..men det var det første jeg kom på når du nevner kallenavnet galskap i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 vi snakker om samme fyr? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77554&highlight= Ser andre har litt problemer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 er ikke samme fyren som prøvde og lure meg her litt tidligere? bare med nytt nick.. var en fra trøndelag som kallte seg hansol som ville selge meg en motor. men bare tok penga.. om dette er samme fyren har jeg finni ut allt av personalia på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 det var og en 325 motor med kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Samme fyr ja, forbanna svindler. Prøvd å få di forhåndsbetalte pengene mine tilbake i 5mnd nå. Rart at han enda får være på forumet...!!! anyway, ring å plag han og slekt. Andre jeg har vært i kontakt med her som har opplevd det samme, har klart å få stefaren til å legge ut for han: galskap heter jan anders henriksen tlf 92648983, Kometvegen 17, 7036 Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Noen som bor i nærheten og kan "hente" pengene han skyller i øst og vest? =) - Er ikke lenge før jeg setter meg på flyet til Tr.heim....er MEGET forbanna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 burde hatt en liste med alle useriøse selgere. jævla dritt sekker blir utrolig irritert når folk berre ska lure andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det er en liste med seriøse og useriøse brukere. ligger i dele-salgs-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det e surt at fyren e ein forbanna svindler, men eg synes ikkje dåkke burde la det gå ut over familien hans. Han e nok ein "voksen" gutt sjøl og då e det hans ansvar og ikkje stefaren/bestefaren/mora! Dei kan ikkje for at han e ein sånn drittsekk og svindler folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Skulle jo nesten tatt en felles tur alle de han skylder penger og fått tak i denna fyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det e surt at fyren e ein forbanna svindler, men eg synes ikkje dåkke burde la det gå ut over familien hans. Han e nok ein "voksen" gutt sjøl og då e det hans ansvar og ikkje stefaren/bestefaren/mora! Dei kan ikkje for at han e ein sånn drittsekk og svindler folk. Litt enig, men dersom du søker han opp på facebook, ser man at det er en liten ungpels. så er ikke så veldig voksen. Ville ikke du tatt en telefon til foreldrene da, om det kunne gjort at du fikk dine feks 5000,- tilbake? Jeg har iallefall INGEN dårlig samvittighet av å gjøre ett forsøk iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det er en liste med seriøse og useriøse brukere. ligger i dele-salgs-tråden. Burde kanskje delt dette i en egen tråd for useriøse og en for seriøse? Blir forhåpentligvis en kort og oversiktlig liste over useriøse brukere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg var hos politiet i dag og annmeldte denna fyren.. og når han slo opp navn osv kom han opp med bilde (mugshot) og greier.. hadde også to sider med forskjellige ting på seg og flere svindel saker sa etterforskern så er nok ikke første gangen han gjør detta. var forøverig født i 88 så er som tidligere nevnt en ungpels.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå