vegsir Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 noen som har en steg for steg bruksanvisning for hvordan jeg bygger om fra automat til manuell? regner med at det kanskje liggen en slik guide her på forumet, men klarte ikke å finne det jeg lette etter ved å søke. shortshift har det noe for seg? og er det vanskelig og montere? fant på ebay for ca 300 inkl frakt.
Jonner'n Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 hei! sjekk denne linken ang ombyggingen.. shortshiften fungerer på den måten at giroverføringen blir tightere, og girstanga får kortere vandring mellom girene. har btw en slik fra gsbildeler liggende å slenge her hjemme som du kan få billig av meg
vegsir Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 ja. men er det noe vits i ? takker for linken
Springsteen Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 ja. men er det noe vits i ?takker for linken Hvis det er shortshiften du refererer til, så er dette en finfin oppgradering
Jonner'n Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 ja, jeg merket stor forskjell fra den rørepinnen jeg hadde før, til en mere tight og presis giring med den nye stanga..
vegsir Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 hva er billig da? noen som vet hvorfor ikke bensinpumpa gir trykk?oumpa sviver, men det blir ikke trykk. og forresten noen som vet hva bota for å taue en bil uten skilt er?
Morbus Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Om ikke du skal ha den, vegsir. så er jeg også interessert i shortshift til 535.. hva snakker vi om i pris?
Jonner'n Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 neeeei.. den ligger nå bare her den fått et bud på 200 spenn + frakt. du pjukern slipper jo frakt, da jeg bor på lørenskog hehe kom med bud/eller bytte i et eller annet..
vegsir Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 er det en universal del? som passer på alle girkasser? forresten. åssen er det med godkjenning av ommbygging? er det nødvendig?
Jonner'n Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 tror ikke du trenger noen godkjenning.. girkasse er iallefall ikke noe punkt på en evt eu godkjenning. fikk eu godkjent min bil uten revers ifjord sommer da girkassa mi var gåen.. hehe shortshiften er en universal del ja
Morbus Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 neeeei.. den ligger nå bare her den fått et bud på 200 spenn + frakt. du pjukern slipper jo frakt, da jeg bor på lørenskog hehekom med bud/eller bytte i et eller annet.. byr deg 300 jeg da, uten frakt - kan hente
vegsir Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 neeeei.. den ligger nå bare her den fått et bud på 200 spenn + frakt. du pjukern slipper jo frakt, da jeg bor på lørenskog hehekom med bud/eller bytte i et eller annet.. byr deg 300 jeg da, uten frakt - kan hente ta nå heller å sendd en pm til han da ikke her i tråden min. okei. men eu-godkjenenr bilen før jeg bygger om. ingen ideer om hva som kan være galt med bensinpumpa? hva kan forresten delebilen være verdt når jeg har pillt ut det jeg trenger for å bygge om min? er gassdrift på den. og ikke norsk bil
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 hva kan forresten delebilen være verdt når jeg har pillt ut det jeg trenger for å bygge om min? er gassdrift på den. og ikke norsk bil årsmod? er karossen fin? ang bulker og rust osv? må ha litt info om bilen også, hva bet du selv? ikke d at vi trenger å vite d, men du kan jo trekke i fra noen kr av d du selv ga. men regn ikke med veldig mye får den. beste er å selge den i deler, da kan du få inn noen kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå