Ole@Automote Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Siden vi skal slå oss sammen med Automote så prøver vi å tømme lageret for noen grom saker. Har ett Turbokitt til M20 liggende. *V70 turbo størelse stooor uten wastegate vil tro den klarer 600 hk *Turbo størelse passelig med intern wastgate lader 0,6 bar *XS intercooler passelig til 600hk * 2,5"Intercooler rør med silicon flenser mange flere enn på bilde *tileggssprut for ekstra dyser *Grenrør til M20 motor *Ekstern wastegate *pop off *div V band klammer Alt er nytt!! Kom med bud skal bort i mai. Stor XS intercooler Turbo nr 2 type 600 hk Selges fordi Bilbyggeriet legges ned. Følger med tileggsprut!! med mulighet for flere dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 homp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 hoooooomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 wrrroooooom!!! PSSSSHH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dante Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 hadde kanskje økt interessen litt hvis man fikk en ca-pris å forholde seg til... er ikke helt uinteressert selv, hvis prisen er rett =p regner med det går fint å bygge i en 520 ja? m20b20 vell å merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 hadde kanskje økt interessen litt hvis man fikk en ca-pris å forholde seg til...er ikke helt uinteressert selv, hvis prisen er rett =p regner med det går fint å bygge i en 520 ja? m20b20 vell å merke... slenger meg med deg, få vite en ca pris, så vi har noe å gå etter:) tenker på å bygge en turbomotor etterhvert jeg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 La oss starte budrunden på 10 000kr, er to turboer det meste du trenger inkl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 hoooomp Kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Si ifra vis du skal selge noe av det du har, intrisert i grenerøret/eksosmanefoilen og tileggs spruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hvor mye vil frakten komme på? intressert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 det der er vel ebay kit? dvs den eine turboen mater ikk mer enn 350 hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Det er ikke så nøye for meg. Bare jeg får vite omtrent frakt konstander så hiver jeg inn et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Det er ikke så nøye for meg. Bare jeg får vite omtrent frakt konstander så hiver jeg inn et bud Tipper ca 300 kr til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå