Gjest Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Skal ha noen nye sommerdekk til M3`en.. Det er en E36 3.0 94 mod.. Har noen 17" M felger på den:) Dekkene må ha meget bra grep på tørr vei:) Skal være til vanlig/aktiv kjøring og kanskje litt banekjøring.. Noe forslag? Pris spiller ingen rolle!
hagenisse Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Jeg har kjøpt Bridgestone potenza RE01-R til Z3n i år. Sånn semi-rdekk. Dvs, godt grep (men ikke som et r-dekk) og de tåler mer banekjøring enn vanlige gatedekk.
Gjest Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Har sett litt på Continental Premium Contact 2... det sies at det skal være et bra dekk.. noen erfaringer?
Espen M33 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Dekkene som står på har bra grep både på vått og tørt føre. Men de er ikke av de mest slitesterke... Har du slitt dem ut allerede Var det ikke Good year Eagle F1 GSD2 da mon tro?! Beste dekkene jeg har prøvd, og da mener jeg virkelig PRØVD, er Dunlop Sport Maxx. Meget bra grep samt utrolig slitesterk også ved banekjøring. Kjørte over 500km på acr med et sett av de uten å slite dem ut mer enn at jeg kjørte enda et treff der oppe med dem.
Gjest Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Syns at de glepper veldig lett! hehe! Vet du hvor gamle de dekka som står på er?
Ad|oS Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Toyo Proxes T1R har vel vært kjent for veldig bra grep, dog litt lite slitesterke. Men har du råd til M3 har du råd til et par sett med dekk hehe
Espen M33 Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Syns at de glepper veldig lett! hehe!Vet du hvor gamle de dekka som står på er? Det kan hende at det ikke er dekkene sin feil det De ble montert i fjor sommer, rett før jeg kjøpte den. Dog sjekket jeg ikke produksjonsdatoen, så når de ble produsert vet jeg ikke. Kjørte med samme dekktype, bare i 18" på E30`n på acr i fjor. Hang iallefall bra på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå