Skage Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Har en 94mod e-36 cab,har prøvd å løse ut motorene og legge den ned manuelt,for så og ta den opp igjen,og presse på plass motorene baki kofferten,men alt er helt dødt,ingenting skjer....titta over sikringsboksen under panseret,men kunne ikke se noen som var gått....og det rare er at når jeg la den cabben manuelt,og prøvde å presse ned den "hattehylle" saken over cabben,da låser bagasjerommet seg presser jeg den ned og holder den nede,så får jeg opp bagasjen igjen....
Mexos Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Grunnen til at bagasjerommet låser seg er pga. det ikke skal gå an å åpne bakluka når luka til taket er oppe. De kolliderer Har du prøvd å resette taket? Løsne ut motorene.Legg ned taket manuelt og legg nå tungt opp på luka slik at den ligger helt igjen og bagasjerommet er ulåst Sett deg så inn i bilen og hold knappen til taket nedover. Vri så om tenninga 1 hakk mens du fortsatt holder knappen inne. Etter 30 sek ca skal motorene begynne å surre. Da kan du slippe knappen. Når motorene slutter å gå vrir du av tenninga. Gå så i bagasjerommet og smekk inn begge motorene igjen. Fjern gjenstanden fra luka til taket og prøvekjør taket
Skage Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Det virka jo:D Takk skal du ha!! Men når lokket står oppe,så slår bakrute opphenget eller hele kalesjen litt borti lokket,åssen fikser man det?stramme noen vaier ellerno?virker som om lokket kanskje ikke går helt opp...?
Mexos Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Høres ut som lokket ikke går helt opp ja. Er ikke helt sikker på om det er noen strammefunksjon på den wire'n men du kan no skjekke Bra at du fikk liv i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå