///Mysild Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 skal bimmers.no en "stand" i år også på gatebil i midten av juli? hadde vært VELDIG interressant for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det er ikke lenger påmelding på Gatebil-treffene, men jeg håper jo at noen kan stille opp. Vi stod ihvertfall fortsatt listet som klubb helt til de sluttet med påmeldinger. Er litt usikker på hvordan det fungerer rent praktisk på utstillingen, men kanskje noen andre vet. Det er ihvertfall bare moro om bimmers er representert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Er med på den jeg... Må bare handle meg E9X M3 først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Det er ikke lenger påmelding på Gatebil-treffene, men jeg håper jo at noen kan stille opp. Vi stod ihvertfall fortsatt listet som klubb helt til de sluttet med påmeldinger. Er litt usikker på hvordan det fungerer rent praktisk på utstillingen, men kanskje noen andre vet. Det er ihvertfall bare moro om bimmers er representert! ja, var det da jeg stiller i hvertfall hvis det blir noe slikt hehe... tryggere å ha bilen ved banen enn nede på campen noen som kanskje vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå