Gå til innhold

E39 525dat Santorinblau M-Sport Vår-vask, Bilder side 2!


Anbefalte innlegg

På 30 dager fikk jeg en respons på over 1700 visninger av annonsen på finn.no, kun et tilbud om innbytte og da i en Opel Vectra 2001 1,6 stv. Ikke særlig aktuelt.

Men har nå fått skaffet firmabil på plass og er store sannsynligheter for at E39 forblir i min eie, vil fortsatt ligge tilsalgs enda en stund i tilfelle rett kjøper kommer med korrekt sum penger.

Så dette gjør meg egentlig veldig glad for det er den beste bilen jeg har hatt noen gang. Tight, sportslig og veldig spesiell. Blir morro å få tatt bilder av bilen i slutten av juni hos fotograf, da jeg og min tilkomne skal gifte oss. Håper på fint vær da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerer om trimchip.com skal levere omprogrammering på OBD porten på min bil. Har nå 163hk/350NM resultatet kan bli 200hk/430nm.

Vet ikke til hvilken pris, men det er en markant økning da. Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er time bestilt hos bmw for service og gjennomgang for rustskader på standard plasser. Blir vel nytt panser, bakluke og nye dører. Samt at forskjermer og framfanger skal lakkeres etter påkjørsel ved parkert bil. Gleder meg til å få strøken lakk.

I tillegg skal jeg skifte ut noen interiør lister som har blitt noe slapp i festene og sitter noe løst. Har lyst til å skifte alle fra tre lister til noen andre, men klarer liksom ikke å bestemme meg hvilke jeg skal ta...

Ellers er det ikke stort mere som trengs, bilen har det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Da var det på tide med en vår shine, har jukset litt da, ble jo shinet for treff den 19 april, men måtte noe til likevel. Shinet sommerfelgene også, det trengtes. Kjører fortsatt på piggfrie vinterhjul pga venter på 2 nye sommer dekk før det blir lagt på. Håper å få gjort dette før vårmønstringen på GS og Lånke treffet i mai. Har bestilt fra dekkonline.com så får vi se når de kommer. I allefall masse bilder fra forskjellige vinkler, så enjoy.

Kommentarer er velkomne! Og nei felgene blir ikke byttet ut, er en M-sport og da er det greit å kjøre på M-sport felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en vår shine, har jukset litt da, ble jo shinet for treff den 19 april, men måtte noe til likevel. Shinet sommerfelgene også, det trengtes. Kjører fortsatt på piggfrie vinterhjul pga venter på 2 nye sommer dekk før det blir lagt på. Håper å få gjort dette før vårmønstringen på GS og Lånke treffet i mai. Har bestilt fra dekkonline.com så får vi se når de kommer. I allefall masse bilder fra forskjellige vinkler, så enjoy.

Kommentarer er velkomne! Og nei felgene blir ikke byttet ut, er en M-sport og da er det greit å kjøre på M-sport felger.

9zrqt38thbc76n57nn98.jpg

zt8z31yzsr28z44q18uu.jpg

xg29tbm2j9rv3jb7pg7b.jpg

8cr3hm32t6nz6ea2wuhl.jpg

ji8gm58mjcjzw28jvp2d.jpg

kbq87qhwl2d5zz0yxbz5.jpg

qkfiuahjuqbn2oobo9ch.jpg

hrm179ogodo98noe7hf6.jpg

saip4600wieu1pbhiuzf.jpg

9oeg9veb3a6rs6lj3y60.jpg

00cs53sijij69wr49myh.jpg

txsn7b5fu3jkh96shu7y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Var i Strømmen forrige helg i bryllup og hadde da lånt et digitalkamera og måtte teste litt ;-) Bilen måtte jo shines etter ca 60mil med masse fluer og E6 dritt. Nå er ikke jeg heller noen fotograf men måtte prøve litt for å se:

6q9p31ndqpf9ca1ndtv9.jpg

3knd0w7uuiocdmq3mznt.jpg

m8o7ca6d9uh634w7rn2u.jpg

b1k17vhuka3ac2vywvuh.jpg

vciz8ar1uw7gfmomxj9d.jpg

stf6h8c2za02fweyosyu.jpg

Så hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...