Gå til innhold

2000 BMW E46 328ci selges! Alt utstyr! Norges peneste?

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min spesielle BMW 328ci.

Denne bilen er veldig påkostet og veldig bra stand.

Det er ikke noe rust, ikke noe slitt innvendig eller noe sånt, ingen bulker eller riper utvendig. Motoren går like fint som da den var ny, og girkassa er deretter.

Det er fult servicehefte på bilen og sist service ble tatt for ikke så lenge siden, så det er vel 22.000km til neste gang. Kun tatt service på bmw verksted. Det er med mye kvitteringer på ting. Bilen er utrolig pent behandlet. Tror det er vanskelig å finne en så pen 328ci ellers i Norge.

Innvendig er det satt på et nyere type ratt som har kun gått 30.000km. Skinn ratt med m-tech deksel. Et ratt som er kjempe godt å holde i og ser veldig bra ut.

Girkula er blitt byttet ut med en M-tech girkule med lys. Dette er veldig stilig.

Utvendig har det skjedd en del forbedringer.

- Led baklys er blitt satt på (kodet riktig så check kontrollen fungerer riktig)

- M-tech 2 framfanger med clubsport splittere (dette gjør mye med utseende på bilen!)

- M3 aluminiums panser med chrom nyrer (dette ble utrolig fint. Gjorde at den fikk et mye tøffere utseende, og det veier jo endel mindre enn det originale)

- Satt på justerbart senkesett fra Janspeed med TUV papirer. Den er nå senket så den ligger perfekt over hjulene. Med dette senkesettet ble bilen faktisk ikke noe særlig stivere. Ble veldig behagelig å kjøre, samtidig som du har de utrolig sportslige egenskapene.

- Angel eyes ringer i lyktene er montert, og det ble kjøpt inn nye lykteglass på grunn av litt steinsprut (disse lyser helt hvitt, så de står i stil med xenon tåkelyktene)

- Hvite blinklys ellers på bilen er også satt på.

- Alle lister og sånt på bilen er lakkert i bilens farge som gjør at den blir litt mer "ferdig" kan du si. De chrom listene passer ikke helt inn etter min mening. Dette var gjort fra fabrikk. Dørhåndtak er også lakkert i bilens farge fra fabrikk.

- Liten spoilerleppe på bakluka er satt på. Denne er også lakkert i bilens farge.

- Det ble nettopp kjøpt inn helt nye 19" M3 CSL felger fra USA. 8,5” foran og 9,5” bak. Med helt nye Falken dekk i dimensjonene: 235-35-19 dekk foran og 265-30-19 dekk bak. Disse kostet nesten 20.000kr med dekk!

- På vinteren sitter det helt nye 18” M5 felger med 8” foran og bak med 225-40-18 Nankang piggfri dekk. Disse sitter faktisk ganske bra på vinterføre. Skulle ikke trodd det, men disse i kombinasjon med DSC/ESP, gjør at du kommer fram de fleste plasser.

Denne bilen ble importert fra Tyskland i 2004, og det kan forklare litt om hvor bra stand den er i (mye bedre klima i Tyskland, bedre veier, bedre vedlikehold av bilene).

Fargen på bilen er Carbonsort, og bilen ser helt svart ut på bildene og i virkeligheten, men når sola skinner på den, kommer det fram en mørk blå farge. Kjempe fin farge. Litt sånn pærlemorblå som kommer fram. Ikke mange bilene med denne fargen.

Innvendig er det sort interiør med sorte skinnsportsseter. Disse har ikke antydning til slitasje og er kjempe gode å sitte i. Veldig bra støtte på sidene, og akkurat passe myke/harde å sitte i.

Det er navigasjon med TV, og dette fungerer utmerket. Den finner lett fram, lett å skrive inn veier, lett å skjønne, og flott fargeskjerm.

Den har litt mer utstyr enn det som er nevnt. Det er: CD-skifter med plass til 6 cd'er, Harman Kardon lydanlegg (meget bra stereo, med egen stereo knapp i midtkonsollen og subwoofer under hattehyllen), el-solgardin i bakrute, el-takluke, el-vinduer bak (ja, dette er en av få couper med el-justerbare ruter bak. Disse går utover. Utrolig stilig), 6 stk airbager, original telefon med handsfree opplegg (kan bare prate ut i bilen, så sitter det mikrofon og hører lyden over høyttalerne), El-stoler med memory (3 stk lagringsmuligheter), Lyktespyling foran.

Denne bilen har xenon i nærlys, fjernlys og tåkelys! Utrolig bra lys.

Km. Stand: 152.000

Pris: 279.000kr

Kan byttes i Z4 2,5i eller 3.0i.

Mail: anders_lien@hotmail.com

Mobil: 41809860 (send helst sms da mikrofonen på mobilen er klikk. Ringer det heller opp igjen).

DSCN4913.jpg

DSCN4915.jpg

DSCN4917.jpg

DSCN4921.jpg

DSCN4918.jpg

DSCN4922.jpg

DSCN4924.jpg

DSCN4926.jpg

DSCN4933.jpg

DSCN4934.jpg

DSCN4936.jpg

DSCN4940.jpg

DSCN4929.jpg

DSCN4928.jpg

DSCN4941.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, endelig noen med CSL replica her i norge også :D

Skal lete LEEEEEEENGE etter en penere E46 en dette, riktig motor og interiør også :)

Ikke mange som har disse felgene :) Spesielt ikke i 19".

Ja, rimelig perfekt denne. Interessert? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, endelig noen med CSL replica her i norge også :D

Skal lete LEEEEEEENGE etter en penere E46 en dette, riktig motor og interiør også :)

Ikke mange som har disse felgene :) Spesielt ikke i 19".

Ja, rimelig perfekt denne. Interessert? :D

Med min lærlinglønn så er nok denne bilen "noe" over min prisklasse for tiden :D hehe

Blir dog 328 e36 i sommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at jeg ikke har mer penger til overs. Drømmebilen! Hadde lett solgt en arm for å få denne :D

Lykke til med et litt uforståelig salg?!

Hehe. Takk for hyggelig kommentar :P

Ja, er litt uforståelig for meg også, men fikk så plutselig lyst på Z4 3.0L til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...