Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invitasjon til vårens pussetreff

Vi i Vestfold BMWCCN ønsker alle medlemmer velkommen til vårpussen 2008.

Det hele foregår på Kepler Bilpleie på Sem utenfor Tønsberg.

Vi starter kl 10, og holder det gående utover dagen avhengig av pågang og interesse fra medlemmene.

Dette er veldig sosiale og hyggelige treff, hvor de som ønsker det kan låne det man ønsker av utstyr (ikke polermaskin) og produkter til en billig penge! Benytt sjansen nå for å få blank bil til sesongen :)

Kepler har en fin hall med ca 1 vaskeplass og 5 tørkeplasser.

Det er selvfølgelig også lov å komme bare for å slå av en BMW-prat og titte på andres biler :)

Alle gamle og nye medlemmer er velkomne!

NB! HUSK dette er dagen før vårmønstringen i Oslo! :)

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dagen blir ikke den samme uten deg vetu Steffan.

Poleringen blir tatt hjemme i år, men kommer bort og tar detaljene!

Bruker så lang tid vett, kunne stått der hele dagen jeg, men er andre som skal vaske\polere også 8)

Skrevet
Supert at du har lagt ut info Sanner! Jeg jobber jo selvfølgelig denne dagen, men håper å ordne en avløser :roll: .

Du har å møte opp Steffan;) Når jeg greier å få ræva i gir, så synes jeg du skal komme også.. sørg for å få en avløser:P

Skrevet

Ja, hvis Richard klarer å komme seg opp av sofaen/ut av klørne til dama etc ;) , så får du også fikse fri Steffan! ;)

Satser på sol og varmt vær, kanskje vi kunne grilla noen pølser og? =)

Skrevet
Ja, hvis Richard klarer å komme seg opp av sofaen/ut av klørne til dama etc ;) , så får du også fikse fri Steffan! ;)

Satser på sol og varmt vær, kanskje vi kunne grilla noen pølser og? =)

Hehe, den satt:P

Skrevet

Det er rørende å høre at jeg er ønsket på treff :lol: .

Var å hentet nøkkel til Kepler idag, så da er det kansje litt viktig at jeg kommer også... :P .

kanskje vi kunne grilla noen pølser og? =)

Det må gjøres, og de har skaffet en skikkelig grill også tror jeg :) .

Skrevet
Kansje jeg kommer en tur, trenger sikkert polering etter 1 mai den kjærra mi. 8) Om ikke jeg må være hjemme å skru da. :D

Yess, det hadde vært suverent da Lindgren! Helt supert å få tatt den BMW'n din i nærmere øyesyn samt tuppe dekka og skryte & juge... :lol: .

Skrevet
Kansje jeg kommer en tur, trenger sikkert polering etter 1 mai den kjærra mi. 8) Om ikke jeg må være hjemme å skru da. :D

Yess, det hadde vært suverent da Lindgren! Helt supert å få tatt den BMW'n din i nærmere øyesyn samt tuppe dekka og skryte & juge... :lol: .

Har sikkert ikke fått carbon taket montert til det, har ikke kommet enda. Funker utmerket med alu plate som står det nå også. :D

Skrevet
Fått nøkkel? Så det kommer ingen representanter fra de da eller?

Nei, tror ikke de har folk nok til å stille på det treffet. De sliter veldig med å få ansatt noen som er brukendes til å jobbe. Og de to som jobber der nå, har også andre jobber ved siden av Kepler :roll: .

Mulig de kan skaffe en representant fra Autoglym :wink: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...