Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1980047

vurderer å selge. holder på med en ny v12 motor, men lyst til å putte den nye motoren i en helt original bil jeg har ståendes så da vurdere jeg å selge denne bilen her.

hvis noen er interiserte så er det lov å gi bud på pm eller epost,

men er ikke sånn at bilen må bort...

og ikke masse diskusjoner her nå på om prisen er riktig eller ikke..

prisen er diskuterbar.

Skrevet
da har jeg kjøpt en bmw 750 så da har jeg en motor for å begynne ned plukking å overhaling på mens den andre fortsatt får være i drift i bilen :)

kjekt å bo nerme svenske grensa å kjenne et par svensker, betalte 4000kr for bilen :) shabby bil, men motor fungerer bra ;)

Har du ett komplett el.nett til motor med styreenheter til overs da? Har en 5,4liter stående som jeg tenkte å putte inn i noe skøy, men så var det dette med startsperre da... :?

Skrevet

ja har en komplett motor til med alt av ledningsnett hjerner osv, skal ha data sprut på denne, men tenkte å bruke en del av dem kontaktene som sitter på det originale ledningsnettet så trur ikke jeg skal selge det

Skrevet
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1980047

vurderer å selge. holder på med en ny v12 motor, men lyst til å putte den nye motoren i en helt original bil jeg har ståendes så da vurdere jeg å selge denne bilen her.

hvis noen er interiserte så er det lov å gi bud på pm eller epost,

men er ikke sånn at bilen må bort...

og ikke masse diskusjoner her nå på om prisen er riktig eller ikke..

prisen er diskuterbar.

Putte denne i en orginal E32 eller anna orginal bil?

Skrevet

ikke en e32 blir for stor bil, men noe som vil se helt originalt ut ja, hadde verdt litt morro med det, kun motor å bremser resta skal være originalt.

men men vi får først se om det er noen som kommer med et greit bud på e30`n, hvis ikke så bygger jeg bare videre på denne.

Skrevet
ikke en e32 blir for stor bil, men noe som vil se helt originalt ut ja, hadde verdt litt morro med det, kun motor å bremser resta skal være originalt.

men men vi får først se om det er noen som kommer med et greit bud på e30`n, hvis ikke så bygger jeg bare videre på denne.

Vi skal ikke slenge denna i brakka mi da Mats? hehe :wink:

Skrevet

Skal du selge :o Å den som er så utrolig rå.. Skulle lett kjøpt den for 140k om jeg hadde hatt det... Syntes den er helt værst den bilen der.

Skrevet

jepp nye motor er i deler, fikk toppene fra vask igår, bytte ventil styringer ikveld så begynne å slipe litt pent i toppene. etter det skal dem bort for å slipe ventil setene osv. da er dem klare. pakninger lager å stempel ringer burde komme i midten av denne uka. wastegater å dyser fikk jeg i helga, turboene burde komme iløpet av uka osv, så bare å stå på nå da.. hehe

Skrevet

Syns ikke det var så gæli pris?

Skamrå bil.. Hadde jeg hatt en annen bruksbil så hadde vel et innbytte vært noe å foreslå.. Er vel ikke så altfor gale å ha putta den nye motorn din i karosseriet mitt ;)

Skrevet

nye bygget er jo godt igang nå, vert dårlig på å ta bilder til nå, men motoren er i deler toppene er påbegynt, slått ut alle ventil styringene å inn med nye på eksos siden, begynt å porte litt på eksos siden.

eksos side originalt

IMG_7627.jpg

etter en runde med fresen, finsliping gjenstår nå da. slipa vekk hele bulb`n til styringa, plus runda av lenger oppe. var en del skarpe radier oppi der.

IMG_7625.jpg

turboene garrett GT4088 med ar81.

IMG_7562.jpg

IMG_7563.jpg

60mm wastegate

IMG_7566.jpg

IMG_7559.jpg

meste av delene til motoren har kommet så nå er det masse jobb som står igjenn. etter toppene er porta så skal innsugs ventilene slås inn igjenn, så frese nye ventil seter osv, dette blir da gjort på et motor verksted som har utstyr for dette, ikke med trepinnen å gamle snurre mtoden ;) trenger litt mere fresing her. ventil setene på eksos siden var helt ødelagte begynt å bli en del små porer der å fantes ikke tetningsflate der lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...