Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har holdt på med den hver dag siste året. så ikke rart du ikke har sett den før. tok den ut for første gang for 2 uker siden da var den på et amcar\motorshow her i byn og fikk pokal for beste race bil, (runner up)

morro det med tanke på at den ikke er ferdig, mye som gjenstår. når jeg hadde den der borte så fløt ledningene over alt inni bilen og så var ikke noe pent syn da. hehe

men håper og få med en del treff framover i sommer,eller spørs litt på når turbo bygget skal påbegynnes. blir det og begynne på det nå så spørs det når bilen er kjørbar igjenn da.

og samme med girkasse systemet. står i automat\autolat nå og det er ikke spes gøy. skal inn med en tremec 5 trins kasse. så må lage adapter hus sov, ikke noe som skjer over nattan det heller

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg må si jeg ble veldig imponert over hva jeg ser! 8) Dette er absolutt etter min smak, sett bort fra stylingen.. Teknikken, tankegangen, det at funksjon følger form og vektfordelingprinsippet er bare så riktig som det kan få blitt ifra mitt syn. Hvorfor har vi ikke flere slike "innovative" E30er i Norge?? Top Score fra min side!

Skrevet

Nei, faen heller - e30v12 = Jonas Høkeli, eller..?! Blir for dumt, om så er tilfellet.. Drive å ha en så jævlig tøff BMW, og gå på skolen min samtidig, a..!? :D Bøs bil, bøyer meg i støvet.. Skulle gjerne hatt en prat, om det er Jonas det er snakk om her.. :)

Skrevet

Det går akkurat klar av stammen ifra rattet, litt leit akkurat der den er skrudd sammen med den gummi ringen, så usikker på om den tåler varmen. men blir og lage denne i massiv alu, ser andre har gjort dette med bra resultat enda mere respons på rattet siden man slipper gummi`n som svikter, og bør ikke tenkte på varmen lenger heller.

Skrevet

har sett denne tråden før, men "mista" den igjen. :)

så nå får jeg forsikre meg at jeg har den i "egne innlegg" :D

FETT bygg må jeg si..

fungerer alt stabilt også?

Skrevet

Artig å se et såpass heftig BMW-bygg ifra Fredrikstad her inne, hvertfall - planer om å kjøre på no treff i løpet av året? 8)

Skrevet

Vi får se hva vi får med av treff i sommer, spørs litt om dne ikke blir satt til side pga mere bygging osv, eller om den får lufta seg litt som den står nå, for og få prøvd ut bilen litt hvertfall

Updates :

Pål ifra HPC har laget carbon bakluke og øyelokk.

bakluke veier kun 2kg, minus litt til som jeg laga hull i den for luft da. hehe

IMG_6130.jpg

IMG_6128.jpg

IMG_6127.jpg

IMG_6122.jpg

Skrevet

Stilig dette:)

Synest det ble litt vell mange hull. Min mening..

Men dette ser veldig lovende ut, det er jo gatebiltreff du må på?=)

Kristian T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...