Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5-6 psi blir det bare nå og med en 12:1 fmu sak så får vi se om den går safe med tanke på blandings forhold. og håpe dem idiotiske gass spjelda vil være med. funker det ikke så er det bare og begynne og montere sprutet og ut med faenskapet for mapping osv.

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikkje værst bygge ! Vanlig 325 diff og mellomaksel du har brukt eller?

Det som stikker opp av plastdekselet på toppen,er det til lystgass-anlegget eller til BTR? De står vel egentlig i fremkant så eg stussa litt der.... Såg du har 0.60A/R på kompressoren,kor stor er turbinen?

• 2 weeks later...
Skrevet

i helga har bilen blitt testet en del med ca 0.4-0.5 i trykk og det funker veldig BRA :)

river løs bakhjula nesten uansett selv med tunge 18" med ny myk gummi på. så det hjalp veldig med pustehjelp :)

ta noen tlf i morra for og sjekke muligheter for og dyno teste den, for vanskelig og få intrykk av blandings forholde når den river løs bakhjula bare. få retta på camber vinkelen mere og sette på drag hjula så biter det nok godt serru :)

video komme rvel neste gnag det ikke regner, ikke vits og ta den ut i møkaværet vi har her nå

Skrevet

Spør igjen eg....

Ikkje værst bygge ! Vanlig 325 diff og mellomaksel du har brukt eller?

Det som stikker opp av plastdekselet på toppen,er det til lystgass-anlegget eller til BTR? De står vel egentlig i fremkant så eg stussa litt der.... Såg du har 0.60A/R på kompressoren,kor stor er turbinen?

Skrevet

750 diffen og korta 750 mellom aksel.

dem som stikker opp er ventilene til nos systemet ja.

husker ikke måla på turboene, men dem er bare noe billig drit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...