Gå til innhold

Vår puss av bmw`n min:) E34 520 (nye bilder)

Share

Anbefalte innlegg

januar i år kjøpte jeg meg en 93 E34 520 24v vanos,

¨

fant ut at det var på tide med vår pusen, så det blei hel lakkering av bmw`n min den var stygg og sliten i lakken så fant ut at den trengte en makeover, da falt smaken på en ny farge, så det blei i grunn et lite prosjekt at av det..

Det jeg har gjort med den etter jeg kjøpte den er..

senk

pelt av hengerfeste

montert åpent filter

nye framskjermer u/blink

lakkert om bilen i annen farge

rieger front leppe

ny hekkspioler med bremselys

nye lister rundt hele

+++

det som gjenstår nå er bytte av toppakning, den er gåen, men fortsatt såpass at jeg kan kjøre med den..

Bilder fra oppussinga ligger her, litt dårlige bilder, tatt med mobil..

http://s43.photobucket.com/albums/e397/ ... oppussing/

skal få tatt noen bedre bilder i helga..

Planene fremover er:

mer senk, toning av siderutene og bakrutesenker..

har også planer om turbo kit til vintern igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

nå er den så godt som ferdig, det eneste jeg mangler nå er listene rundt frontvindu (dyre) og under dørene, dem har dem ikke hos GS.. de hadde bare orginale M5 lister, og da må jeg ha sideskjørta også, men de er jo svindyre nye..så si i fra vis noen veit om noen som vil kvitte seg med et par skjørter og lister;) og frontvindu list som ikke er stygg i kantene;)

satt på nye carbon look emblemer foran og bak, og nye lister rundbaut på torsdag så skal få tatt noen bedre bilder i dag, med årntlig kamera:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ren og nydlig ut.

Syntes det er fint at noen beholder litt clean stil innemellom også. Men toning syntes jeg kan bli noe rånete men alt ut ifra hvordan du velger dette også da. Bør iallfall ha like mye toning hele veien om du skal, syntes nå jeg da.

Grattis med fin E34 :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

syns ikke bmw kler svære glasfiberfangere, så er veldig fornøyd sånn som den er nå. Og fargen er en orginal bmw kode. Syns det er dumt og mikse med farger, pga den skal nok selges en gang i tida..

når det gjelder toninga av rutene så blir det rundt hele, og veldig svak toning, skal gå ann og se igjen lissom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja måtte bare slenge sammen no eksos for og få den eu godkjent nå for litt sida, og det var ikke noen fine dobble endestusser hos bilekstran, men ja det skulle vært dobble;) blir nok det med tida

baklyktene hadde hvite blinkers, men sota dem bittelitt :lol: syns det blei greit jeg..

hva skjer 4.mai? treff? skal til oslo ja, men det er i konfirmasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...