Gå til innhold

Resetting av inspeksjon lys på e34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det noen i Haugesund/karmøy området som kan hjelpe meg å få vekk inspeksjonslyset og den lille klokka som konstant lyser i dasjen min? Hadde bilen på jobben til RoaldJ men me fekk kun bort dei grønne og røde lysa...

5y01bnwz6r6d1w132yl0.jpg

Skrevet

er vel kun de grønne som skal være der.

var akkurat hos BMW i Bodø og fikk 0-stillt serviceindikatoren. ga 100,- for det. så nå er det bare grønne lys.

Skrevet

Som eg sa på et annet forum: Grunnen te at eg spør e at eg vil helst ikkje pitla med noe eg ikkje har peiling på, for med min flaks så klare eg vel å ødelegga heile bilen. Derfor spør eg om noen i distriktet kan gjøre det for meg...?

Skrevet

Koble punkt nummer syv/7 i diagnose stikket ditt til jord.

Sett deg inn i bilen og slå på tenningen og la det gå ca 25 sek. før du slår den av og fjerner ledningen du brukte.

Funket på min.

Skrevet
Som eg sa på et annet forum: Grunnen te at eg spør e at eg vil helst ikkje pitla med noe eg ikkje har peiling på, for med min flaks så klare eg vel å ødelegga heile bilen. Derfor spør eg om noen i distriktet kan gjøre det for meg...?
Skrevet

Trenger ikke akkurat være professor i kjemi for å gjøre dette, men ser problemet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...