Astri Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 E det noen i Haugesund/karmøy området som kan hjelpe meg å få vekk inspeksjonslyset og den lille klokka som konstant lyser i dasjen min? Hadde bilen på jobben til RoaldJ men me fekk kun bort dei grønne og røde lysa...
S.Hafsmo Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 er vel kun de grønne som skal være der. var akkurat hos BMW i Bodø og fikk 0-stillt serviceindikatoren. ga 100,- for det. så nå er det bare grønne lys.
Astri Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 ska kje være noen grønne i min bil nei. De er borte, e barra bildet som lyge litt.
Hoem Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 De fjerner den på inspeksjonen da.. dumt å bare fjerne den uten å gjøre noe.. Hvertfall: Kortslutt pin 7 og 19 i diagnoseporten. Så har du på tenningen på posisjon 2 i ca 10 sekund. Akkurat tiden kan variere. 10sek ca til meg.. slenger med disse jeg: http://bmwe34.net/E34main/Maintenance/G ... ion_II.pdf http://bmwe34.net/E34main/Maintenance/G ... tion_I.pdf
Astri Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Som eg sa på et annet forum: Grunnen te at eg spør e at eg vil helst ikkje pitla med noe eg ikkje har peiling på, for med min flaks så klare eg vel å ødelegga heile bilen. Derfor spør eg om noen i distriktet kan gjøre det for meg...?
S.Hafsmo Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 har du ikke en forhandler i nærheten som kan gjøre det da? koster jo som sagt bare 100,-
Hoem Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Uansett så kommer jo inspeksjons pdf'ene til nytte da ;]
Ballder Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Koble punkt nummer syv/7 i diagnose stikket ditt til jord. Sett deg inn i bilen og slå på tenningen og la det gå ca 25 sek. før du slår den av og fjerner ledningen du brukte. Funket på min.
Astri Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Som eg sa på et annet forum: Grunnen te at eg spør e at eg vil helst ikkje pitla med noe eg ikkje har peiling på, for med min flaks så klare eg vel å ødelegga heile bilen. Derfor spør eg om noen i distriktet kan gjøre det for meg...?
Ballder Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Som eg sa på et annet forum: Grunnen te at eg spør e at eg vil helst ikkje pitla med noe eg ikkje har peiling på, for med min flaks så klare eg vel å ødelegga heile bilen. Derfor spør eg om noen i distriktet kan gjøre det for meg...? Trenger ikke akkurat være professor i kjemi for å gjøre dette, men ser problemet ja.
Astri Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Takk. Eg kan godt skru og pitla på møkje rart, men det elektriske holder eg meg helst unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå