Rabies Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Som nevnt over må bilen på Eu og jeg er ganske noob på dette her. Hvilket verksted bør jeg bruke, og hva sjekker de egentlig?
morwik Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Jeg tror de fleste verksteder som har tenkt å drive litt inn i fremtiden er litt seriøse på dette med EU-kontroll... (det virker i posten din som at du hinter til at din bil har mangler og du vil lure den gjennom...)
Stephan.s Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Bruk et verksted som får anbefalinger av andre, evt. NAF, da de ikke har noe å tjene på å finne feil på bilen din.
Rabies Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Jeg tror de fleste verksteder som har tenkt å drive litt inn i fremtiden er litt seriøse på dette med EU-kontroll... (det virker i posten din som at du hinter til at din bil har mangler og du vil lure den gjennom...) Ikke noe lureri her... Men jeg gidder ikke å bruke et vampyrverksted som gir meg mangellapp på hva som helst for å tjene penger Litt småting vet jeg det er, men bare noen bærekuler og sånn småpirk...
Rabies Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Bruk et verksted som får anbefalinger av andre Hehe, det var det som var planen. Derfor jeg poster her
Hansh Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Har hatt god erfaring med å si fra på forhånd at jeg kommer til å fikse tingene selv. Da vet de at de ikke har noe å hente på å dikte opp feil.
matsrh Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Bruk NAF. Som sakt så tjener ikke de på dine feil så de finner vel ikke opp noe.
Rabies Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Får vel prøve på det... Men hvor mye tar de for kontrollen? Greit å hvite.
Springsteen Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Ville også anbefale å bruke NAF.. Det er nok av dem verkstedene som håper at bileier ikke har peiling og ramser opp en liste like lang som underarmen
matsrh Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Husker ikke helt hva jeg betalte på NAF Tror det var rundt 300 - 400 kr Men jeg er medlem da
Rabies Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Kontroll på naf er bestillt. 580 penger for ikke-medlemer...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 jeg gjorde det på iveco med min de driver med lastebil, så det er jo care for dem også hehe... betalte 300
sveinis Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Tar PKK på Biltilsynet (eller hva svarte de vil bli kalt nå om dagen). Stort sett ålreite folk, og de gidder ikke "legge til" feil på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå