Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jupp, får jo det... ja, var jo over kanten dyrt :-s men men... grilling kan vel fåes til... bare å fyre opp grillen det :-) eller så får vi kjøre en plass og grille :-)

Hehe, vi fyrer opp grillen utenfor sørlandsenteret gutter å jenter :P Den som har den største grillen kan få en premie? :twisted: hehe :lol:

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jupp, får jo det... ja, var jo over kanten dyrt :-s men men... grilling kan vel fåes til... bare å fyre opp grillen det :-) eller så får vi kjøre en plass og grille :-)

Hehe, vi fyrer opp grillen utenfor sørlandsenteret gutter å jenter :P Den som har den største grillen kan få en premie? :twisted: hehe :lol:

det er dermed duket for pølsefest :lol:

med litt flaks har jeg fått på litt diverse mtech innen den tid [-o<

fanger er kjøpt, men må lakkes og monteres, må se om jeg får ordna meg en ny bakpotte og snart :)

Skrevet

når jeg kommer, kommer jeg mest sansynlig med ny front tilogmed:P har fått bestilt M3 fanger nå:P JIPPI!! og satser på å enten få tak i en M3-defuser eller hele M3 fangeren.. satser på fangern..hehe.. må bare få ordna litt i lommeboka.

speil og felger blir bestilt til sommeren når ferie-pengene kommer inn..

forresten.. noen som har vært oppe i evje på den felg-butikken de har der? har hørt at de har temelig gode priser på felger+dekk der..

en på jobb fikk tak i M6-felger 17"(som seff er for smått på en 5-serie) med dekk for 8000,-

så tenker det kansje blir en tur opp der å kikke litt :wink:

Skrevet

vet, en som hadde de samme i 19, og fikk de for 12000 med gummi ;-)

felger!? har ikke du gt felger da!?!!? syntes jeg så det her når bilen stod i lillesand

Skrevet
vet, en som hadde de samme i 19, og fikk de for 12000 med gummi ;-)

felger!? har ikke du gt felger da!?!!? syntes jeg så det her når bilen stod i lillesand

hehe.. stemmer det ja.. men det er så mye tull med de.. må ha spacere og sånt på de og de subber(eller ikke mye da men) men for se når sommeren nærmer seg om jeg ombestemmer meg.. kansje jeg heller for ta å valse hjulbuene..

Skrevet
ehhmm... subbe med gt felger? hmmm... kopier da eller?

ja.. det er hmmm.. er ikke orginale nei hvis du tenkte på at det står motorsport på de for det står ikke det.. vet ikke om det har noe å si men han jeg kjøpte bilen av sa at de hadde stått på en M3 cupè :? vet ikke om det har noe å si.. men sånn som innpress.. det er ET 41 på de(tror jeg det er) er det bedre å ha mindre eller mer enn ET 42 som er maks/min på E36?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...