///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Faen, må jobbe! bombe! den er grei beem, tro nok det er noen som skal, i hvertfall dj feed, men han kjører vel fra der med moi eller no
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 ja, tenkte du på noe annet? kan jo sikkert fyre i gang streetmeet i 8 tia hehe...
Spinx Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Nei men sånn som forrige gang at halvparten stakk til evje. Det jeg mente var at det er vel bare dette treffet denne lørdagen?
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Egentlig ja, men er jo bare å sende et par meldinger så dukker det opp mye folk vettu
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 det er vel boddiz sin om jeg ikke tar feil, eller så er det dirtydicky
Spinx Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Hva heter lyktene dine? Er det Hellrot du også har eller? Sorry for OT:p
bjaa Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Dette passer bra, litt synd bilen min har gått til h**** nå, registerkjedet røyk på is'n.. Men ser ut som det blir en ny midlertidig E36 på meg nå i sommer så.. Har 2 uker ferie nå , og da passer det bra med en kristiansand tur igrunn. Jeg kommer kanskje.
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 ikke mye igjen i hvertfall den er god bjaa, skriver deg opp... hvor bor du? kjører du ifra? så kan du jo ta følge med noen..
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 vi får vel begynne å spamme i denne tråden da? for å holde den oppe lagt til noen folk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå