ingard Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Så pen ut.. Hvem er det sin, og kommer du på bimmerstreffene her i Trondheim Bilde er tatt ut fra leiligheta.. Måtte jo finne ut hvem det var sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 tok en sjekk på regnr og det er ikke en m5 men en 90 mod 525i... men såg fin ut da.. får i ulveklær hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Kanskje ombygd da.. Kjipt, trodde dette var real deal Så jo unektelig veldig fin ut, uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 er bildet tatt med mye zoom? e34n såg veldig 'brei over ræva' ut på det bildet uansett tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 er bildet tatt med mye zoom? e34n såg veldig 'brei over ræva' ut på det bildet uansett tøff bil. Måtte zooome litt ja.. Ja, har lyst å ser mer.. Mye rett på den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Er det den som brukte å stå på Buran for en tid siden? veldig pen ja, men ikke M5... send en sms med "regnr (skiltnr)" til 2282 så får du opp navn og div.info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 du kunna no sladdet skilte hans, så ingen "luringer" finner på å leite opp bilen å ta seg en tur. har skjedd før det :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 du kunna no sladdet skilte hans, så ingen "luringer" finner på å leite opp bilen å ta seg en tur. har skjedd før det :s Tror ikke sannsynligheten for at bilen hans blir stjelt ble større nå.. Ikke mange som sladder skiltnr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Jeg pleier rett og slett å kjøre rundt uten skilt jeg. Egentlig kun for at ingen kan sende regnr til 2282 og spore opp bilen min og stjele den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Jeg pleier rett og slett å kjøre rundt uten skilt jeg. Egentlig kun for at ingen kan sende regnr til 2282 og spore opp bilen min og stjele den. Ja, folk er litt hysteriske (kan skjønne bilsladd hvis det er noe med bilen eier vil skjule) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå