Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk takk :) Ja gleder meg syykt til å få dem på bilen! Men usikker på om jeg trenger noen spacere for å gå klar av det justerbare forran.. Men holder kanskje med at jeg går for 5mm slik at et blir 10.. bak kan jeg vel ha et5?

Skrevet

da har jeg vært og bestilt ny bakre eksos.. Skal levere bil tirsdag morgen. Grunnen er att jeg synes 2x85mm stuss er FOR stort..

Så da blir bakre potte bytta slik at jeg får 2 mindre stusser. Det blir ikke noe tykke kromma stusser, men kun 2 "rør" da jeg synes det er penest.. (slik som 320 E46 har)

Men usikker på hvilken str jeg skal ha på stussene? Noen som har noen innspill? lurer på 2,5" dvs 63,5mm pr blås..

Skrevet
Gå for 76mm. Er det vanligst og det som ser penest ut på de fleste biler...

Ja....jeg har det, ser vel ikke sååå gale ut heller :)

Men jeg ville ikke hatt noe mindre iallefall..

Med mindre du hever bilen igjen og bestiller 7*16 felger istedet :twisted:

Skrevet

valgte 2x 2,5".. men det så ut som sugerør på bilen :P

Så i morgen blir det bytta til 2x3" dvs 76mm :) Ble rustfri bakpotte samt blåsene er rustfrie så de skal pusses og poleres opp :)

MEN lakket bakpotta sort da jeg synes det er stygt med blank potte.. :)

Felgene ser ut som de kommer i morgen hvis ups sin sporing stemmer :) Men spacerne som jeg bestilte har ikke kommet ennå!! og MÅ ha de på for å få montert felgene på bilen!

Skrevet

i know, men må ha mye tykkere.. må ned på Et5 eller ET10 pga det justerbare.. men snakket med dekkspesialisten i stad og da hadde de blitt sent med express i stad så kommer i dag :)

Satser på det går med ET10 forran og Et5 bak.. Er forran som er køddent :(

Skrevet

da er felgene på! :) men ET 5 forran er ikke nok til å skikkelig klar slik at jeg kan senke den ordentlig.. men det stikker laaangt ut :)

Bak så må jeg bestille breie spacere:) ET10 er alt for smalt ;) Må nok ned på ET0 eller ET-5 for å få samme stuk bak som forran :D

Skrevet

ble mørkt og hadde bare mobilen i nærheten og misten på 5 uker lå i vogna ved siden av og sov så hadde ikke såå god tid :) men skal ta noen i morgen..

Eksosen er på også 2x3" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...