AndersM Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 kom til å tenke på de show and shine bilene her inne som folk sier er SKAMLAVE.. Da har de ca 11cm fra kanalskjørtet og ned.. Bare målte for morroskyld og jeg hadde 9cm fra STÅLET og ned.. målt uten plastikk som senker opptisk:) Bakre bærearmsforingene og bunnpanna er mye lavere Men nå er jo dette en familibil og ikke en show and shine bil
Spiritus Sancti Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Hehe, tøft! Åssen senk har du egentlig? Merke osv?
AndersM Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 står i første tråd Er KW V1 forran og supersport bak. det er pga at jeg fikk kjøpt brukt kw coilovers forran
Spiritus Sancti Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Stemmer.. Blir nok KW på meg etterhvert også.. Har supersport nå tror jeg.. Kjøpte det for å ha noe fram til den skal på veien egentlig.. Men! Si ifra til meg hvis bilen skal selges da:)
ingard Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Blir en fet touring! Du skulle ha tatt noen bilder på litt avstand. Så vi har fått et skikkelig heltheltsinntrykk..
AndersM Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 vurderes solgt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=
Baklie_E30 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 hvorfor i all verden skal du selge da?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Ingen som har lyst på en bra touring?
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 japp vet! men trenger litt Ek til leilighet.. Har jo ikke lyst.. Men må prioritere litt
Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Viktig og påpeke at bil er kun en hobby og familie/bo burde gå først. Nok moral fra min side, men noen glemmer dette. (Jeg er en av de)
AndersM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 sant det! har tendens til å bruke litt for mye penger på bil Men er morro da! Men må nok bare kjøpe meg en gammel drittbil og bruke penger på den nye leiligheten.. Hvis ikke den blir solgt så blir det litt forandring på bilen til neste sommer hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå