Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

Skrevet

japp blir litt triling ja :)

Er film som jeg har på ja.. skikkelige som har 5 års garanti fra usa :) men fruen synes det var blodharry :( så blir nok til at jeg bestiller noen mørke..

Hadde vært morro å bygd om til 5 bolts, men det blir dyrt, da jeg må ha nytt justerbart osv osv... hadde det var 4x100 hadde jeg kjøpt de lett!!

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg byttet bremser bak, samt slipt kalipterne før jeg lakket de sølv.. Ser litt bedre ut en rustne skiver/kalipere, samt at de er nøytrale og ikke harry :)

Fikk ikke tatt forran da det er vanskelig å få nok tid med en liten krabat i huset :) Men får ta det til uka tenker jeg :)

FØR:

DSC00026.jpg

ETTER:

DSC00029.jpg

Skrevet

Hvordan syntes du fargen på filmen er? Syntes den ser litt lys ut, ikke skikkelig gul som de orginale.. Lurer på om jeg skulle prøvd det på min serru..

Skrevet

filmen er kanon :) er samme som han svensken med E46 M3 som er foliert matt sort.. Er de "beste" av filmene.. lurte på om jeg skulle bytte til sorte da fruen ikke liker de gule... Kan jo si ifra så kan jeg bestille for deg og?

Skrevet

Hadde vært super om du gadd det, gi meg en lyd hvis du skal bestille da. Hater ebay:) Er jo e36, men tror det hadde gjort seg på den sifden den er calypsorød, men mulig det blir fargebytte i sommer, får se..

Skrevet

da var det justerbare montert, men med de ballong dekka jeg har så måtte jeg space ut 5mm for å ikke subbe i justermutteren.. noe som gjorde at jeg tok skjermen på venstre siden når jeg skulle kjøre en tur :( men skal vel klare å redde skjermen, men må skru den opp 2 cm for å ikke subbe.... hadde 2,5 cm igjen av gjengene så er ikke høy, menmå desverre opp....

Skrevet

Da har jeg ordnet meg lakkering.. Ble hel lakkering av vogna.. eller dvs alt utenom taket.. men de hadde ikke tid før i august så da får jeg pent vente.. :(

Også skal jeg valse bilen til mandag.. dvs MAX vals hehe :)

så nå trenger jeg bare en bra førerdør så ha jeg alt som skal til for å få den bra igjen..

mangler også felger da....

Skrevet

da var bilen valset :) håper det holder til å få 9x16 under og lagt den godt ned.. :)

valset 3 cm bak på hver side og 1.5 forran.. holder det?

Skrevet

valset 3 cm bak på hver side og 1.5 forran.. holder det?

kommer ann på det. du må neste valse og justere deg fram til du finner det dom passer deg siden du har justerbart på høyden.

er det 9x16 rund baut eller?

må nokk valse snart jeg også. skal ha på 10x17 bak og 9x18 forran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...