Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det limes, bruk noe som blir "dødt" , f.eks Araldite extra strong.. Sicaflex blir feil, som det tilsier i navnet flex = flexibilitet. Det er det siste man vil ha på skjørte o.l som blir påmontert bilen..

Kan og feste de slik de er tiltenkt.. noe dyrere.. hehe... Mitt eget prosjekt er fra 89 og har disse festene.. Har nappet ut pluggene og inspisert. fins ikke en rustflekk. "Trikset" for at fukten ikke skal trenge inn bak skjørtene er og bruke teip. dette er brukt orginalt. dobbeltsidig teip langs hele kanten som er i bunn (blir da i topp av skjørter), fukten trenger da ikke inn om dette blir gjort skikkelig.. Baktanken kan kanskje være at det er ca. 1000,- i clips. : P

Er du fast bestemt på liming o.l, så er det like viktig og gjøre dette nøye, slik som med teipingen.

Aberet med liming kan være at det er umulig og få av igjen ved senere anledning.. : )

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men jeg hadde ikke de hullene.. og vil ikke borre i nylakka bil... :) men har tenkt på superfix eller tec7 da den er mye hardere og ikke så myk som sica.. må jeg av med de en gang så koster ikke slike skjørt akkurat mye..

og tec7 herder på rundt 10 min for å få de til å henge riktig på.. og hvis den da står i 1 døgn vil jo den sitte bom fast :)

Skrevet

hehe, skjønner angsten for og bore i ny lakket kanal.. Men men : ) Tec7 blir dødt og kan bli meget bra ; ) Nei, de koster ikke all verdens, jeg for min del vil slippe den ekstra utgiften : P hehe.

Skrevet

har hentet den ja :) Hold litt på å montere i kveld etter jobb..(ferdig 8, så ble ikke så mye) men er et helvette å montere sentralen/låsen i førerdøra..

Skal se om jeg får knipsa noen bilder til søndag når jeg skal montere igjen :)

Skrevet

skal få knipsa noen bilder i morgen! litt stress å få tid til å skru når jeg har jobbet til 8 på keldene og har en liten gutt på 2mnd..

Mn satser på at jeg får en god økt i morgen :)

Skrevet
skal få knipsa noen bilder i morgen! litt stress å få tid til å skru når jeg har jobbet til 8 på keldene og har en liten gutt på 2mnd..

Mn satser på at jeg får en god økt i morgen :)

Vet hvordan du har det :wink: Jobber selv sene kvelder, og har en gutt på 5 måneder :)

Skrevet
hehe, skjønner angsten for og bore i ny lakket kanal.. Men men : ) Tec7 blir dødt og kan bli meget bra ; ) Nei, de koster ikke all verdens, jeg for min del vil slippe den ekstra utgiften : P hehe.

Tec7 blir ikke dødt nei. Elastisk det og. Lim med araldite!

Venter på bilder jeg!! :lol:

Skrevet

Da kommer det noen bilder av bilen! Mangler å sette på spoiler bak, vinduslist førerdør, touringskjørt, og deksel til bakluke.. Venter på noen klips så jeg kan sette på resten :)

Har også tatt vekk det øvre gummifeste til fjæra bak slik at den har blitt lavere bak :)

IMG_1805.jpg

IMG_1806.jpg

IMG_1807.jpg

IMG_1813.jpg

IMG_1811.jpg

IMG_1804.jpg

IMG_1819.jpg

IMG_1815.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...