Grape Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Byttet ut vinterdekka igår med ett helt nytt 18-tommer M5-felgsett (har egentlig 16-tommer alu på vinter, men bilen har vært på verksted, satt på møkkafelger) Bedre bilder kommer senere etter senking, vask og polering. Senkesett 40mm er på vei i posten Btw, noen som har lyst å bytte baklykter med meg? Vurderer kanskje å gå tilbake til orginale. De jeg har på er helt strøkne, satt på september 2007. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 oioioi... alrdi feil med slike felger på en slik bil ble bra håper ikke det er oransje du skal ha!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Ble pent med de felgene, hvertfall i forhold til det du hadde på før hehe Men tror hvite baklykter passer den bedre enn oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 flotte felger :) Enige i det at hvite/blanke blinklys er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Jeg tror han mener de originale rød/hvite og ikke disse "facelift" lyktene som står på bilen hans nå.. Fint med felger! Og gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Takk for kompliment Har hatt bilen i ca ett år men har investert litt i den nå, ny lakk og felger, og senk. Bedre bilder kommer etter senk er på plass. Tenkte å bytte til orginale baklykter med hvit blinkers seff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Tok to kjappe bilder istad, dette er før senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Ser ut som en fin bil! Mye bedre med originale baklykter. Vet ikke helt om jeg likte den effekten på himmelen men... Og bytt ut diadem pærene med silver vision da (mine meninger, så du må godt være uenig ) Bare å ta turen på vårmønstringen søndag nå Har du noen info om bilen og interiørbilder også el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Interiørbilder kommer. Fikk bilen senket igår, 30mm bak og 40mm foran Trykk for større versjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå