ingard Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Er student, og har lyst på sommerprosjekt.. Men det er ikke mange e28 å finne lengre. Angrer noe sykt på at jeg ikke kjøpte en 528i som stod i hjembygda. Er de rusta bort alle, eller? Kunne vært interessert i å bytte min e34 i en e28.. Bare så det er sagt Ble helt frelst av en på bimmerforums.com
knut_olestad Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Det går mye fin E28 rundt om i landet ennå Min ble handla fra Trondheim, så det er vel litt mi skyld at du ikke ser så mange der oppe
K Landre Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Min var førstegangsregistrert i Trondheim Er forøvrig ikke noe av fan av de USA bumperne på den E28'n over her. Men ellers så det ut som en fin bil da. Snakket nettopp med en fra California som hadde sendt bilen sin M5 til høggern, var en USA M5, med USA fangere, men det var trossalt en M5 og det er alltids mulig å bytte fangere..
e28stian Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Sikra meg begge mine utpå fosen, ser det begynner å bli mindre av de etterhvert som tiden går, 26 år siden min 520i var frisk fra fabrikken nå, 4 år til veteranstatus Det går en sølvgrå M535 i sentrumen som er mye ved st.olavs, helt strøken og eid av en eldre kar, kan jo hende den blir lagt ut for salg. Glad for at ekte entusiaster tar vare på de som er igjen
ingard Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Min var førstegangsregistrert i Trondheim Er forøvrig ikke noe av fan av de USA bumperne på den E28'n over her. Men ellers så det ut som en fin bil da. Snakket nettopp med en fra California som hadde sendt bilen sin M5 til høggern, var en USA M5, med USA fangere, men det var trossalt en M5 og det er alltids mulig å bytte fangere.. Ja, helt enig, de er ikke pene.. Men denne er fin pga senk og hjul og ikke minst en flink fotograf.. Har lyst på en svart, lav e34.. Helst sen 528i.. Om de som har en e28 vil legge inn bilder her, så skal jeg ikke nekte dem det.. Ikke noe spesielt på autodb og lite på finn.. kjipt..
Bmwfanatic Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Får legge ut bilde av min gamle e28 Fronten ble opplakkert senere, har ingen skikkelig gode bilder av bilen
Morty999 Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 jeg driver også å restaurerer en m535i.. sikkert den mest rustene e28'en i landet! er jeg HELT sikker på
K Landre Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Min var førstegangsregistrert i Trondheim Er forøvrig ikke noe av fan av de USA bumperne på den E28'n over her. Men ellers så det ut som en fin bil da. Snakket nettopp med en fra California som hadde sendt bilen sin M5 til høggern, var en USA M5, med USA fangere, men det var trossalt en M5 og det er alltids mulig å bytte fangere.. Ja, helt enig, de er ikke pene.. Men denne er fin pga senk og hjul og ikke minst en flink fotograf.. Har lyst på en svart, lav e34.. Helst sen 528i.. Om de som har en e28 vil legge inn bilder her, så skal jeg ikke nekte dem det.. Ikke noe spesielt på autodb og lite på finn.. kjipt.. Ja, ingen tvil om at det var et fint bilde i allefall Her er et bilde av min fra den dagen jeg hentet den, den skal inn til lakkering nå i juni. Komplett shadowline er skaffet, alle jekkedeksler og luker til frontfanger er også på plass Og et bilde av M535n i lag med første bilen min, 528n. Passe sliten den blåe i allefall
Christian_ Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Sommerbilen min. Hvite frontblinkers er på nå.
rolfi Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Slik så den ut i sommer. Men etter en vinter ute så er det litt småting som trengs, så den har blitt prosjektbil Har en blå 528i også som jeg hadde tenkt å få istand, men bedre med en som er 100% enn to som er halvbra.
e28stian Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Her er min e28 520i, 26 år gammel kandidat for rustrekord, Ikke en del som ikke er blitt skrudd i.
ingard Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Slik så den ut i sommer. Men etter en vinter ute så er det litt småting som trengs, så den har blitt prosjektbil Har en blå 528i også som jeg hadde tenkt å få istand, men bedre med en som er 100% enn to som er halvbra. Hadde vært kjekt med flere bilder av den.. Så fin ut i lakken..
rolfi Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Den var veldig fin i sommer. Er ikke fullt så bra nå lengre. Har noen planer for den, men vil ikke si noe om de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå