Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er student, og har lyst på sommerprosjekt.. Men det er ikke mange e28 å finne lengre. Angrer noe sykt på at jeg ikke kjøpte en 528i som stod i hjembygda.

Er de rusta bort alle, eller? Kunne vært interessert i å bytte min e34 i en e28.. Bare så det er sagt ;)

Ble helt frelst av en på bimmerforums.com

DSC_3511.jpg

Skrevet

Min var førstegangsregistrert i Trondheim :P

Er forøvrig ikke noe av fan av de USA bumperne på den E28'n over her. Men ellers så det ut som en fin bil da. Snakket nettopp med en fra California som hadde sendt bilen sin M5 til høggern, var en USA M5, med USA fangere, men det var trossalt en M5 og det er alltids mulig å bytte fangere.. :roll:

Skrevet

Sikra meg begge mine utpå fosen, ser det begynner å bli mindre av de etterhvert som tiden går, 26 år siden min 520i var frisk fra fabrikken nå, 4 år til veteranstatus :-)

Det går en sølvgrå M535 i sentrumen som er mye ved st.olavs, helt strøken og eid av en eldre kar, kan jo hende den blir lagt ut for salg.

Glad for at ekte entusiaster tar vare på de som er igjen :-)

Skrevet

Er forøvrig ikke noe av fan av de USA bumperne på den E28'n over her. Men ellers så det ut som en fin bil da. Snakket nettopp med en fra California som hadde sendt bilen sin M5 til høggern, var en USA M5, med USA fangere, men det var trossalt en M5 og det er alltids mulig å bytte fangere.. :roll:

Ja, helt enig, de er ikke pene.. Men denne er fin pga senk og hjul og ikke minst en flink fotograf..

Har lyst på en svart, lav e34.. Helst sen 528i..

Om de som har en e28 vil legge inn bilder her, så skal jeg ikke nekte dem det.. :P

Ikke noe spesielt på autodb og lite på finn.. kjipt..

Skrevet

Ja, helt enig, de er ikke pene.. Men denne er fin pga senk og hjul og ikke minst en flink fotograf..

Har lyst på en svart, lav e34.. Helst sen 528i..

Om de som har en e28 vil legge inn bilder her, så skal jeg ikke nekte dem det.. :P

Ikke noe spesielt på autodb og lite på finn.. kjipt..

Ja, ingen tvil om at det var et fint bilde i allefall ;)

Her er et bilde av min fra den dagen jeg hentet den, den skal inn til lakkering nå i juni. Komplett shadowline er skaffet, alle jekkedeksler og luker til frontfanger er også på plass :D

IMG_3447.jpg

Og et bilde av M535n i lag med første bilen min, 528n. Passe sliten den blåe i allefall

IMG_3451.jpg

Skrevet

Bilde048.jpg

Bilde054.jpg

Slik så den ut i sommer.

Men etter en vinter ute så er det litt småting som trengs, så den har blitt prosjektbil :) Har en blå 528i også som jeg hadde tenkt å få istand, men bedre med en som er 100% enn to som er halvbra.

Skrevet
Bilde048.jpg

Bilde054.jpg

Slik så den ut i sommer.

Men etter en vinter ute så er det litt småting som trengs, så den har blitt prosjektbil :) Har en blå 528i også som jeg hadde tenkt å få istand, men bedre med en som er 100% enn to som er halvbra.

Hadde vært kjekt med flere bilder av den.. Så fin ut i lakken.. :)

Skrevet

Den var veldig fin i sommer. Er ikke fullt så bra nå lengre. Har noen planer for den, men vil ikke si noe om de :P

Bilde057.jpg

CIMG0163.jpg

CIMG0158.jpg

Bilde047-1.jpg

Bilde051.jpg

Bilde053.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...