Hoem Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Er nok mer forskjell på 12V og 24V enn som så. 525 24V drar myye bedre enn 12V allerede når man setter i 3 gir. hadde en slik 24V og en kompis av meg hadde 12V, vi dro likt opp til 100ca men når jeg fikk satt inn 3gir så bokstavelig talt bleste jeg fra 12V. Det kan godt være din erfaring, men slik var det ikke når vi testet det. hos meg som sagt tidligere dro vi likt til ca 120 hvor m50'en dro fra meg helt til vi kom til ca 140 hvor min startet å presse seg opp i fart og til slutt lå vi likt et lite stykke til jeg nådde 210-215 hvor han dro fra meg igjen. Tørr jeg spørre hva som gjør den bilen der til en m-tech?Senken er mer enn vanlig M-tech. Er du sikker på at det ikke bare er emblemene ? Mange som har gjort det slik med emblemer sjø.. Å måle stabstaget/sjekke understellsnr er en mulighet for å sjekke det. Stab staget skal være 25mm om det er m-tech, 23 om det er vanlig! du e no bare en ufin type.. finn dæ en ainna tråd å skriv i. å ja, d e en m-tech!! Og du "e no" bare en påståelig skrytepave. Sleng opp understellsnr( kan leses av ved høyre viskerarm) Så ser vi jo fort om det er m-tech tror jeg.. Om det er en m-tech mangler den mest sannsynlig alt en M-tech skal ha...
Astri Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Det e ikkje for å disse deg alekspp, men eg trur ikkje bilen din e m-tech noe mer enn min... Men an såg fin ut.
alekspp Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Det e ikkje for å disse deg alekspp, men eg trur ikkje bilen din e m-tech noe mer enn min...Men an såg fin ut. nei, det kan nok stemme det bynte og bli i tvil når mange sa at d manglet liksom så mye for at det skulle være m-tech. så målte stablisator staget og det var 23mm m-tech har vist 25mm. men hva som finnes i m-tech pakken da egentlig?
Astri Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Det e vel masse forskjelligt egentlig. Trur skinn sportsstoler e med i pakken. Men det e sikkert andre med mer erfaring innen det temaet her enn meg...
Stephan.s Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Du har ratt: Seter: Styling: Speil: Samt understell. Dette er i allefall noe av det jeg vet om. Men søk etter bilder av m5 på google, så finner du omtrent alt av m-tech utstyr på de bilene. På biler som ikke var M, var dette optional utstyr.
Hoem Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 tidligere E34 M-tech har ikke slike speil forresten, men ellers var det ganske likt, trenger også ikke være skinnstoler, bare det er sportstoler.
Stephan.s Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Stemmer det, får både sportsstoler i stoff, alcantara og skinn etter det jeg vet. Speilene kan jeg ikke svare for, så vil tippe Hoem har rett da jeg ikke finner de speilene på så mange org. M5. Du har forresten også 2 andre typer ratt i skinn etter at airbagsystem kom i e34. Vet at 4-eikers rattet var å få i m5, men ikke sikker på 3-eikers rattet. Nå går jeg forbi det jeg vet, men er nok folk her inne som vet alt av m-tech option utstyr du kunne få
alekspp Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 men det rattet jeg har da? er det e34 m-tech ratt? eller til en annen?
Stephan.s Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Stemmer. Rattet du har er vel m-tech 1 ratt? Usikker på om dette ble levert til e34, men kalles vel m-tech 1 ratt til e30. Er faktisk ikke sikker.
Werther Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Stemmer det, får både sportsstoler i stoff, alcantara og skinn etter det jeg vet. Speilene kan jeg ikke svare for, så vil tippe Hoem har rett da jeg ikke finner de speilene på så mange org. M5. M-speilene kom først på 1993 modellår M5er mener jeg, og var ekstrautstyr, ikke standard. Så varierer veldig hvem som har det og ikke - E34 hadde "M3"-speilene før M3 kom
Hoem Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Kan stemme det Werther, kom 93-94 og som ekstrautstyr ja. Hvordan synes forresten folket de ser ut på E34 egentlig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå