tribal167 Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Selger/bytter bort min Garmin navigasjon med kart for hele europa og alt av utstyr med den. Trenger bilstereo fort, så hvis du har noe du vil bytte bort så henter jeg med engang hvis det du har er interessant, og bor i Østfold.. Sjekk linken under for å se produktinfo : http://www.komplettdata.no/k/ki.aspx?sku=336379
Werther Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Selger/bytter bort min Garmin navigasjon med kart for hele europa og alt av utstyr med den.Trenger bilstereo fort, så hvis du har noe du vil bytte bort så henter jeg med engang hvis det du har er interessant, og bor i Østfold.. Sjekk linken under for å se produktinfo : http://www.komplettdata.no/k/ki.aspx?sku=336379 Jeg har faktisk noe liggende her, og hadde vært kjekt med navi i ferien. Har null peiling på bilstereo, og har ikke bilder. Ser ok ut. - Kenwood Mono Power Amplifier kac-714 - 2 x Infinity kcs-100br - 200W RMS, 365W Peak - Arizona Eagle basskasse Bor ca 50min nord for deg, kunne ha møttes et sted.
tribal167 Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Kunne kanskje vært interessant, men trenger info om den forsterkeren klarer basskassa da. Er det 2x12" eller en singel? Hvordan spiller dette??
Werther Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Kunne kanskje vært interessant, men trenger info om den forsterkeren klarer basskassa da. Er det 2x12" eller en singel? Hvordan spiller dette?? Kenwooden og basskassa har vært spilt sammen et års tid, funket fint det. Kenwooden sto også sammen med de to infinity-høytalerene i en annen bil, og jeg synes det var bra lyd. Funket alltid uten problemer når jeg brukte de...
tribal167 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 ok, jeg er på jakt etter noe som gir litt lyd fra seg, ellers kunne jeg bare kjøpt en liten aktiv sub istedet. Er ikke kjent med kenwood og den bassen. har bare hatt kicker og focal. Men hvis det durer greit i kassa så er jeg interessert tror jeg, ville helst hatt ett bilde da, på mobil e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå