THE WOLF Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Kan noen photoshope om det kan bli bra med M3 fanger eller M-TECH fanger på bilen,usikker på hva som blir valgt. "alle" har jo M-TECH, og kanskje noen M3 speil(som det blir uasett ). Blir meget glad for svar og innlegg. Hvis noen kan hjelpe kan jeg sende flere bilder,men de jeg har var vist for store for og legge inn her ttp://images.bimmers.no/files/nrdg3kmxvnqypmk0sb91.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Tror en "shop" blir dårligere enn om du tar deg et søk på google e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Arild G på forumet filkser garantert på m3-speil og m3 fanger, samt m-tech.. Han kan sine saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 veit jo hvordan fangerene ser ut,skulle sett hvordan det var på denne bilen. mAZE: Jeg skal høre med han Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 M3-front ser ihvertfall utrolig bra ut på facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå