Johnny Bravo Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 ser du ikke vil bytte, men prøver uansett Interresert i å bytte i snøscooter? vintern kommer fort vettu (se signatur) ikke det at det er så mye snø utpå Smøla sikkert men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Har jeg forstått det rett følger det ikke med original motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 ser du ikke vil bytte, men prøver uansett Interresert i å bytte i snøscooter? vintern kommer fort vettu (se signatur)ikke det at det er så mye snø utpå Smøla sikkert men Kun rent salg. Selg skuteren, så kommer du å henter bilen. det angrer du aldri på- Snø er det heller dårlig med på Smøla ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har jeg forstått det rett følger det ikke med original motor? Følger ikke med org motor nei. Men hva skal du med det? Eu godkjenning går bra uten, Skal ha litt peiling for å se at det er uorg motor. men uansett så ser jeg bra 320 motorer selges for 2000 med alt som trengs. Bilen er ikke rørt hverken el messig eller karosserimessig. Plug and play til org motor. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Var EU-godkjenningen jeg tenkte på, ja. Bare de ikke finner noe mistenkelig og begynner med avgassmålinger osv... Er jo et vanvittig bra utgangspunkt! Må tenke litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Men det sitter da vel ikke en slik motor i en E30 orginalt? alle ser jo at det ikke er en M20 motor :S? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Men det sitter da vel ikke en slik motor i en E30 orginalt? alle ser jo at det ikke er en M20 motor :S? hmm nei motoren er jo fra en e34... og er en m30b35. skulle gjerne ha kjøpt denne men må vente litt før jeg kan handle ny bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Har jeg forstått det rett følger det ikke med original motor? Følger ikke med org motor nei. Men hva skal du med det? Eu godkjenning går bra uten, Skal ha litt peiling for å se at det er uorg motor. men uansett så ser jeg bra 320 motorer selges for 2000 med alt som trengs. Bilen er ikke rørt hverken el messig eller karosserimessig. Plug and play til org motor. Ole Nei bare så detta så blr litt forvirret skjønner du, står jo 3,5 L på hele insuget da så ! også står det 2 liter i vognkortet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Har jeg forstått det rett følger det ikke med original motor? Følger ikke med org motor nei. Men hva skal du med det? Eu godkjenning går bra uten, Skal ha litt peiling for å se at det er uorg motor. men uansett så ser jeg bra 320 motorer selges for 2000 med alt som trengs. Bilen er ikke rørt hverken el messig eller karosserimessig. Plug and play til org motor. Ole Nei bare så detta så blr litt forvirret skjønner du, står jo 3,5 L på hele insuget da så ! også står det 2 liter i vognkortet hehe Det jeg mener med at man skal ha litt peiling for å se at dette ikke er en M20 motor, Har du ikke peiling ser du ikke at det er en M30. De ferreste vet hvordan en M20 ser ut. Ang det med 3,5L på innsuget, så tar det nøyaktig 1 min å slipe det bort. man trenger jo ikke skrive stort skilt med 3,5 Liter i motorrommet:P Har flere kompiser som har kjørt med dette oppsettet i maange år, ingen har p.d.d hatt problemer på Eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hehe neij sant var dette ejg tenkte også beklager var ikke meninga og gjøre folk skeptiske på salget ditt asso hehe ville bare høre om vi tenkte samme tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 30000,- så henter jeg den i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 30000,- så henter jeg den i helga! 40000, så er vi på rett kanal. 30000 blir for lite. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 pm meg om du ombestemmer deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 pm meg om du ombestemmer deg da Den må du vente lenge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg