Gå til innhold

SOLGT! Kan slettes

iverseo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser du ikke vil bytte, men prøver uansett :lol: Interresert i å bytte i snøscooter? vintern kommer fort vettu :wink: (se signatur)

ikke det at det er så mye snø utpå Smøla sikkert men :roll:

Kun rent salg.

Selg skuteren, så kommer du å henter bilen. det angrer du aldri på-

Snø er det heller dårlig med på Smøla ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg forstått det rett følger det ikke med original motor?

Følger ikke med org motor nei.

Men hva skal du med det? Eu godkjenning går bra uten, Skal ha litt peiling for å se at det er uorg motor.

men uansett så ser jeg bra 320 motorer selges for 2000 med alt som trengs. Bilen er ikke rørt hverken el messig eller karosserimessig.

Plug and play til org motor.

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det sitter da vel ikke en slik motor i en E30 orginalt? alle ser jo at det ikke er en M20 motor :S? hmm

nei motoren er jo fra en e34...

og er en m30b35.

skulle gjerne ha kjøpt denne men må vente litt før jeg kan handle ny bil igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du med det? Eu godkjenning går bra uten, Skal ha litt peiling for å se at det er uorg motor.

men uansett så ser jeg bra 320 motorer selges for 2000 med alt som trengs. Bilen er ikke rørt hverken el messig eller karosserimessig.

Ole

Nei bare så detta så blr litt forvirret skjønner du, står jo 3,5 L på hele insuget da så ! også står det 2 liter i vognkortet hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole

Nei bare så detta så blr litt forvirret skjønner du, står jo 3,5 L på hele insuget da så ! også står det 2 liter i vognkortet hehe ;)

Det jeg mener med at man skal ha litt peiling for å se at dette ikke er en M20 motor, Har du ikke peiling ser du ikke at det er en M30. De ferreste vet hvordan en M20 ser ut.

Ang det med 3,5L på innsuget, så tar det nøyaktig 1 min å slipe det bort.

man trenger jo ikke skrive stort skilt med 3,5 Liter i motorrommet:P

Har flere kompiser som har kjørt med dette oppsettet i maange år, ingen har p.d.d hatt problemer på Eu kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...