Johnny Bravo Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 hehe.. er jo lov å prøve seg. du har iallefall et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hentet ikke denne bilen i bergen du vel? Kjører du med trommelbrems bak? Ser du skriver lite rust men kan du definere dette litt mer? Jeg er på jakt etter en bil til yngste bror min Kanskje dette hadde vært noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Byr 35000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Hentet ikke denne bilen i bergen du vel?Kjører du med trommelbrems bak? Ser du skriver lite rust men kan du definere dette litt mer? Jeg er på jakt etter en bil til yngste bror min Kanskje dette hadde vært noe! Bilen ble kjøpt i Kristiansund. Kjører med trommelbremser bak ja, men skivebremser bak følger med, forann er det 325 bremser. Det som er av rust er: Litt under bakfanger høyre side, og et hull på 2x2 cm forann høyre bakhjul. Dette tar 2 timer å utbedre. Dette er også grunnen til at jeg kjøpte bilen selv, det ligger mange E30r for salg, men ikke i denne tilstanden. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 hvordan er toppfart og kjørbarhet på den her i forhold til audun sin da ole? kunna egentli tenkt me e30 istan for e28en sjø. og den her e jo ikje så verst;) får sjå når e bynna og jobb;) ska ikje sjå bort i fra at e kjem og henta den da vis du ikje har selt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 hvordan er toppfart og kjørbarhet på den her i forhold til audun sin da ole?kunna egentli tenkt me e30 istan for e28en sjø. og den her e jo ikje så verst;) får sjå når e bynna og jobb;) ska ikje sjå bort i fra at e kjem og henta den da vis du ikje har selt den. Toppfart er jeg ikke sikker på, har aldri testa, men bruker ikke opp gira like fort som Audun sin 335. Kjørekomfort er helt perfekt, må bare prøves. muligens jeg skal ha den inn til Ksu Mandag, kommer en å kiker på den. Du skal lete ei stund etter en E30som er så god å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Bilen kan vises i Kristiansund i morgen Mandag 14 Juli. Det kommer en å kiker på bilen, flere som er int i besiktigelse? Da leier jeg prøveskilt slik at ev kjøper kan kjøre den hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 ikke lyst på en e34 535, med m5 int. ser du ikke vil bytte men må jo prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 ikke lyst på en e34 535, med m5 int.ser du ikke vil bytte men må jo prøve. Disse byttehandlene deres kan dere bare slutte med. Fyller opp tråden med bare søppelposter rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 er det rust forran på høyre kanalen eller er det bildet som er misvisende? skimter også noe som ligner rust mellom ene dempertårnet og torpedoen. stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Bilen går nå for 35000 slik den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ikke bytte i lekebåt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Ikke bytte i lekebåt heller Han har nok flunkende ny lekebåt han gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Går den for 35K med skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg