Gå til innhold

SOLGT! Kan slettes

iverseo
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hentet ikke denne bilen i bergen du vel?

Kjører du med trommelbrems bak? Ser du skriver lite rust men kan du definere dette litt mer?

Jeg er på jakt etter en bil til yngste bror min 8) Kanskje dette hadde vært noe!

Bilen ble kjøpt i Kristiansund.

Kjører med trommelbremser bak ja, men skivebremser bak følger med, forann er det 325 bremser.

Det som er av rust er: Litt under bakfanger høyre side, og et hull på 2x2 cm forann høyre bakhjul.

Dette tar 2 timer å utbedre.

Dette er også grunnen til at jeg kjøpte bilen selv, det ligger mange E30r for salg, men ikke i denne tilstanden.

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er toppfart og kjørbarhet på den her i forhold til audun sin da ole?

kunna egentli tenkt me e30 istan for e28en sjø. og den her e jo ikje så verst;) får sjå når e bynna og jobb;) ska ikje sjå bort i fra at e kjem og henta den da vis du ikje har selt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er toppfart og kjørbarhet på den her i forhold til audun sin da ole?

kunna egentli tenkt me e30 istan for e28en sjø. og den her e jo ikje så verst;) får sjå når e bynna og jobb;) ska ikje sjå bort i fra at e kjem og henta den da vis du ikje har selt den.

Toppfart er jeg ikke sikker på, har aldri testa, men bruker ikke opp gira like fort som Audun sin 335.

Kjørekomfort er helt perfekt, må bare prøves. muligens jeg skal ha den inn til Ksu Mandag, kommer en å kiker på den.

Du skal lete ei stund etter en E30som er så god å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...