stianosthus Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13241248 Er det bare meg som blir provosert av slikt. Ser dette fra tid til annen på finn. Folk som ikke har råd til å betale prisen det koster å annonsere en bil til over 50k på finn.no. Måtte bare få det ut!
stianosthus Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Her var det faen meg en til http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Han når ikke den kjøperen han vil ha heller når han skriver prisen sånn. Jeg bruker å søke etter biler og sortere de etter hvilken prisgruppe bil jeg er ute etter. Gidder ikke å se alle biler fra kr 0,- hvis jeg ser etter en til 50k-100k.
George Constanza Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 det er mange idioter der ute.... ville ikke hatt bilen om de hadde gitt meg den gratis...så ike ut...
stianosthus Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 det er mange idioter der ute....ville ikke hatt bilen om de hadde gitt meg den gratis...så ike ut... Hvis du søker på nummeret i annonsen på gulesider så skjønner du hvorfor....
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 det er mange idioter der ute....ville ikke hatt bilen om de hadde gitt meg den gratis...så ike ut... Hvis du søker på nummeret i annonsen på gulesider så skjønner du hvorfor.... Ikke rart han skrev Bmw som navn istedet for det han egentlig heter, ville tatt evigheter å finne alle de bokstavene på tastaturet...
Springsteen Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Dette gjør de jo for øvrig for å spare penger.. Brukt bil over 50.000 til salgs pris fra kr. 399,- periode fra 30 dager Brukt bil under 50.000 til salgs pris kr. 199,- periode 30 dager
stianosthus Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Dette gjør de jo for øvrig for å spare penger..Brukt bil over 50.000 til salgs pris fra kr. 399,- periode fra 30 dager Brukt bil under 50.000 til salgs pris kr. 199,- periode 30 dager Det er jo akkurat derfor det er så provoserende, skal du selge en bil til 65.000(om han får 65.000 er en annen ting) så har du vel for faen råd til 200 kroner ekstra til en ordentlig annonse! Om folk ikke har råd til en 200 lapp, hvordan er da bilen vedlikeholdt(slik tenker ivertfall jeg)
crizi Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Dette gjør de jo for øvrig for å spare penger..Brukt bil over 50.000 til salgs pris fra kr. 399,- periode fra 30 dager Brukt bil under 50.000 til salgs pris kr. 199,- periode 30 dager Det er jo akkurat derfor det er så provoserende, skal du selge en bil til 65.000(om han får 65.000 er en annen ting) så har du vel for faen råd til 200 kroner ekstra til en ordentlig annonse! Om folk ikke har råd til en 200 lapp, hvordan er da bilen vedlikeholdt(slik tenker ivertfall jeg) eller kanskje han kosta på 200 ekstra på bilen og skaffa billigere annonse. Autodb.no er forresten gratis så da kan man også gå til konklusjonen at alle biler på autodb er dårlig vedlikeholdt fordi eierene ikke har brukt flere hundre kroner på å annonsere. Er ikke vits å bruke mere penger en nødvendig.
Hoem Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Er lei av misvisning selv, så derfor rapporterer jeg de:)
325-Lfc Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 De som legger ut bilene sine som disse på finn.no og skal spare 200 kroner må jeg si er KJIPE (på den dumme måten). Tror at de er flink og sparer penger, men de innser ikke at de kjører biler til nærmere 60-80 000 og skal spare på hundrelappene når det gjelder salgsannonsen. Kjenner jeg også blir provorsert av slikt!
stianosthus Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Dette gjør de jo for øvrig for å spare penger..Brukt bil over 50.000 til salgs pris fra kr. 399,- periode fra 30 dager Brukt bil under 50.000 til salgs pris kr. 199,- periode 30 dager Det er jo akkurat derfor det er så provoserende, skal du selge en bil til 65.000(om han får 65.000 er en annen ting) så har du vel for faen råd til 200 kroner ekstra til en ordentlig annonse! Om folk ikke har råd til en 200 lapp, hvordan er da bilen vedlikeholdt(slik tenker ivertfall jeg) eller kanskje han kosta på 200 ekstra på bilen og skaffa billigere annonse. Autodb.no er forresten gratis så da kan man også gå til konklusjonen at alle biler på autodb er dårlig vedlikeholdt fordi eierene ikke har brukt flere hundre kroner på å annonsere. Er ikke vits å bruke mere penger en nødvendig. Autodb bruker jeg kun i nødstilfelle. Gunnet gratis annonsering blir det alt for mange useriøse annonser: - Tulleannonser såkalt "lur en kamerat til å få 100 telefoner på en kveld" - "ønskes kjøpt" annonser godt kamuflert som salgsannonser. - "jeg prøver lykken" annonser, masse overprisede biler. Frustrasjonen min bunner i bunn og grunn ut i at når jeg lager til et søk på finn.no så ønsker jeg kun treff på det jeg søker etter, ikke en bil til 65.000 når jeg søker på biler til 6.500.
jolly Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Det hadde jo vært litt artig å testa dette juridisk. Ser nå at begge disse annonsene er satt til kontroll. Det betyr at finn.no vurderer hvordan teksten er og om oppsett er riktig i forhold til deres juridiske retningslinjer. Hadde dette vært i USA så måtte den stakkars karen solgt bilen sin for kroner 6500.- Nå er vi heldigvis ikke i Usa , men det er et regelverk for dette i Norge også. Om enn ikke så strengt som i Usa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå