wallawalla Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Her har det skjedd litt ja Blir bra med shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Lekker plastikk du har på bilen Fronten var bare nydelig, akkurat den jeg hadde tenkt til å ha egentlig. Ble veldig stilig med mattsvarte felger. Blir en enda flottere bil når du blir ferdig! Tusen takk. Frontfangeren min er litt custom. Er en rieger cs-look fanger. Plastsveiset hamann style tåkelys deksel. M tåkelys, og csl splittere Er blitt najs denne nå, men tanke på hvordan den så ut da Tor hadde den Hvordan er det å kjøre med tanke på alle fartshumpene som spretter opp her i byen?? Jo, takk Har skjedd en del siden Tor hadde den ja Går faktisk helt fint å kjøre rundt i byen. Går sakte vel å merke Her har det skjedd litt ja Blir bra med shadowline! Hehe, ja. Har skjedd litt Trur å det blir bra med shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Tok et nytt bilde i dag. Fortsatt med mobilen, men var ikke så mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Da var vinterfelgene kommet på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Vurderes solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Så, bilen ble solgt, så kjøpt tilbake 1 år etter. Kjøpte meg en ny subaru impreza diesel, 2011 mod. Fikk gjort noen små ting med den før den ble solgt. Kjøpte så tilbake bimmern. Har ikke gjort stort. Eneste av betydning er vel nye felger. ASA Dm3 8.5x18 med 215/40-18 foran 10.5x18 med 225/40-18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå