weheeE34 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 trodde poenget med bud, var å by over det budet som stod jeg
Mr_///M Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 trodde poenget med bud, var å by over det budet som stod jeg Hahaha
ragua Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 solgt? byr 6800,- vist ikke;o) Nei ikke solgt. Venter på at GS skal få inn et parti av 9,5x19" felgene så jeg får byttet ut bakfelgene som har flasset. Budet er notert. Har fått prisen på nyfelgene så jeg skal sjekke det litt ut. La deg til på MSN for en uke siden.
ragua Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 7000,- så er dem dine. Kan skaffe dekk til deg også: BCT 4x235/35/19 til 5600,- Send meg en melding på 41 24 48 43 hvis du skal ha dem.
weheeE34 Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 forstår jeg det rett dersom du har et komplett sett med felger nå, men skal kjøpe nye bak for så å selge de igjen med det samme? jeg er kansje intr. i de gamle felga også jeg, trenger ikke å være 100% så lenge prisen står i stil dersom du ikke har kjøpt nye allerede da... har glemt helt av at jeg å dama må betale syden ferien 28 dager før vi reiser, så jeg har ikke råd her å nå...
ragua Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 forstår jeg det rett dersom du har et komplett sett med felger nå, men skal kjøpe nye bak for så å selge de igjen med det samme? jeg er kansje intr. i de gamle felga også jeg, trenger ikke å være 100% så lenge prisen står i stil dersom du ikke har kjøpt nye allerede da... har glemt helt av at jeg å dama må betale syden ferien 28 dager før vi reiser, så jeg har ikke råd her å nå... Jeg kjøpte bilen med felga på men det viste seg at det var en produksjonsfeil på alle felgene slik at det flassa i klarlakken. Jeg var hos GSBildeler og dem sa at jeg får nye men hadde ikke inne 9,5x19" felger da. Så jeg fikk kun utlevert framfelgene 8,5x19" der og da. Ble fortalt at det skulle ta 5 uker før bakfelgene skulle komme inn. Så dem burde kanskje vært inne nå. Må levere inn felgene når jeg får nye. Så med andre ord har jeg nye fremme og gamle bake med skade, men får nye der så snart GS får dem inn. 7000,- så er dem dine..
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg solgte slike i 8.5 og 10*18 for 6000kr inkl dekk med bra mønster. Hvis det er til noen sammenligning. De var ikke strøkne, men i relativt god stand.
ragua Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Jeg solgte slike i 8.5 og 10*18 for 6000kr inkl dekk med bra mønster. Hvis det er til noen sammenligning. De var ikke strøkne, men i relativt god stand. Så fint for deg.. Mine er 19" og dønn strøkne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå