k3n Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Har 265/30/19 bake og dette subber litt med litt vekt bakpå bilen. Idèer om hvordan jeg kan få enda mindre demping bake liksom?
lurzrn Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Har 265/30/19 bake og dette subber litt med litt vekt bakpå bilen.Idèer om hvordan jeg kan få enda mindre demping bake liksom? valse julbua eller kanskje litt smalere dekk kan gjøre susen:-) du kan jo og montere et justerbart senkesett:-) Har 20" på e 36 min å det går bare godt:-) Lykke til å får håpe du blir kvitt probleme,er ikke noe særlig nr d subber:-(
Superbeetle Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Fete felger Du kan jo valse hjulbuene litt, el snakke med f.eks www.automote.no mener de ordner noe gummi som demper fjæringen. Slik at fjæringsveien blir kortere. Skulle også senket litt mer foran...*ert ert*
k3n Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 jah, 35/10 senkesett ifra H&R er bestilt Men tror det er en mulighet for at original fjæringene er litt seggen. Får teste med senkefjærene, kanskje bilen faktisk blir litt høyere bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå