Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som kjenner ijen denne bilen, og eventuellt vet noe om tyveriet/forsvinningen av denne bilen den 26.04.08 klokka 04.10... kom gjerne med informasjon, eller tips... hvis noen skulle ha sett denne rundtom i ålesunds området den 26.04.08 etter klokka. 04.10....

send, gjerne en melding / "anonym" melding eller ring hvis du vet noe... vill ha all informasjon jeg kan få.... :)

tlf 97130967 / 47367779

rl5weaa3otttwn4hzopy.jpg

632oen2or6nlby88198b.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjipt å høre. Din bil?

Men et lite tips, bytt topicen til noe som fanger folks oppmerksomhet. Eks bil stjålet i Ålesund el noe.

Håper du finner den igjen i god stand..

Skrevet

Det stemmer det, men ble ikke de folka tatt?

Uansett fortjener noe sånt umiddelbar kastrering med slegge!

Blir så jævli provosert over hvor føkka i hue somme kan være!!

Skrevet
men hva er vitsen? De har vel ikke solgt deler engang?

Må være forferdelig frustrerende for eier.

Har vel noe med fjerning av bevis kan jeg tenke meg...

Skrevet
Det er min bil som er blitt stjelt.. det var en strøken 325i men politiet har funnet bilen totalt oppbrunnet :cry: håper bare jeg klarer å finne ut hvem som har gjort det. :evil:iblscf0ycoqr0ks1sb51.jpg

Må faktisk innrømme at det gjorde vondt å se et slikt bilde. Håper jeg slipper å se min slik noen gang :/

Skrevet

de dant den ved digernes krysset på sand takt der.. avkjørselelen som oxo går til skodje brua.... jævlig kjipt at det skulle skje ja... bilen var jo dønn strøken, jeg elska den bilen skikkelig. faen at folk ikke kan la ting fåå være i fred :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...