BreitBau Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Tjah.. For meg koster det ca 700,- kr i året å ha ekstraforsikringen på 120 000,- Dog skal ALT av ekstrautstyr utover 20 000 være godkjent av godkjent takstmann og biltilsynet
foo Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Trodde ikke slikt kunne skje i Ålesund Dette må være gjort av noen som har litt peiling og som bare vil gjøre jævelskap. Hold øyne og ører åpne!
PAT///MPOWER Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 for og si det sånn så har jeg fått vite at politiet KANSJE har noen i kikkerten men de ville ikke si noe stort om det ennå... tror det bare er tilfeldig pga de hadde prøvd på en annen bil i garagen her først å det var en døll tante pose bil...
maurtin Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Håper det ordner seg. Ja jeg så der var noe ektremt med spor på begge sider av straumsbrua i helga, men om det er samme bil er en annen sak
frodekrs Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Mesteparten av dei spora kommer visst nokk fra en anna bil som ikke har noe med dette å gjør.
Buddy Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 fy faen så dårlig gjort, hate folk som berre skal ødelegge for andre fordi dei kjede seg , og har lite hjerne celler ...
PAT///MPOWER Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 DE PRØVDE SEG JO PÅ M5`EN OXO DA....... JÆVLAR.... MEN ER SIKKERT IKKE DE SAMME GUTTA MEN KANSJE NOEN KOMPISER AV DE.. FØKKA DØRENE RUNDT OM..... MEEEEN JÆVLENE ER BUSTA ETTER SOM JEG HAR SKJØNT DET..... HÅPER BARE DE RESTERENDE GUTTA SOM TOK 325`EN Å ALLE DE ANDRE BILENE HER I BYEN BLIR TATT..... HARDT Å LENGE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå