Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da kjøpt meg BMW igjen etter at jeg solgte E30'en min :D

Ble en E36 denne gangen, fikk den billig :wink: Kjempe fornøyd med bilen og en fin låt i 6'eren 8)

Lyst og gjøre noe med fronten/felger eneste, noen som har forslag?

image-upload-18-727389.jpg

image-upload-13-766920.jpg

nyttkamera695.jpg

Skrevet

Men i dag stoppa bilen!! Vaska den i en shell automat, børsteløs vask. Og like etterpå daua den ut da jeg svingte litt kraftig. Kan det ha kommet vann i DME boksen? Hvor sitter den?

Skrevet

fått start på den enda? for den hjernen er type DYR! :P ta også å sjekk plugg hullene dine, gjerne nr 5 og 6 da det har lett for å komme vann inn der! ;)

Skrevet

Skal sjekke plugghullene og, men det er liksom ingen livstegn. Har tørka/føna hjernen godt, men ingen bedring.

"Spoileren" ja, er av merke Zender den som står på. GT vingen er mye finere, men passer den kun coupe? Eller går det fint på sedan også?

Skrevet

Oi, dette kjenne eg igjen. Det samme skjedde med den gamle e36'n som gubben hadde. X-dama hans kjørte den gjennom spyleren på hydro, og det tok knekken på hjernen i bilen. Den ligger hvist så sårbart te. Han kjøpte heller ny motor og satte i for den hjernen kosta vist en formue!!

Skrevet

Sorry mach.. Maskin vask er no-go..

Underspylinga som spyler all sjiten opp i motorrommet.. Tar knekken på mye elektronikk det skjitne vannet der desverre..

Skrevet

Jeg liker det jeg ser :D

Felgene er fine, det samme med vingen og bakrutesenkeren.. Liker den farga veldig godt på e36.

Jeg ville kjøpt meg ei leppe til fangeren, eller en m3-fanger og m3-skjørt. Og så ville jeg fått meg nye AE-lykter med store ringer såklart. Og sota blinklys. Du får jo også tak i ringer å sette inn i de originale.

Ser ut som om du skal rett ut av banen på det siste bildet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...