sveioen Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Har da kjøpt meg BMW igjen etter at jeg solgte E30'en min Ble en E36 denne gangen, fikk den billig Kjempe fornøyd med bilen og en fin låt i 6'eren Lyst og gjøre noe med fronten/felger eneste, noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 m3 front er jo ALDRI feil... hehe... felgene så jo greie ut de grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpreben Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Så fin ut den... Angeleyes er jo oxo noe som gjør bilen utrolig mye tøffere. Også kanskje ta vekk spoleren bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 behold spoileren, men kjøp ei ny list til framskjermen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Ja blir nok en ny list på meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Men i dag stoppa bilen!! Vaska den i en shell automat, børsteløs vask. Og like etterpå daua den ut da jeg svingte litt kraftig. Kan det ha kommet vann i DME boksen? Hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Fant hjernen, håper den overlever. Var litt vann der ja... Får nok vaske den for hånd fremover ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 fått start på den enda? for den hjernen er type DYR! ta også å sjekk plugg hullene dine, gjerne nr 5 og 6 da det har lett for å komme vann inn der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 fin bil men som nevnt over, få vekk den spoleren..fikk MB 190E flashback av den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 nei nie nei fin den skal du gjøre noe, så er det å bytte til gt vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Skal sjekke plugghullene og, men det er liksom ingen livstegn. Har tørka/føna hjernen godt, men ingen bedring. "Spoileren" ja, er av merke Zender den som står på. GT vingen er mye finere, men passer den kun coupe? Eller går det fint på sedan også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 ikke så mye man trenger og gjøre med den der.. kanskje AE og øyelokk. behold spoileren ihvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Oi, dette kjenne eg igjen. Det samme skjedde med den gamle e36'n som gubben hadde. X-dama hans kjørte den gjennom spyleren på hydro, og det tok knekken på hjernen i bilen. Den ligger hvist så sårbart te. Han kjøpte heller ny motor og satte i for den hjernen kosta vist en formue!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Sorry mach.. Maskin vask er no-go.. Underspylinga som spyler all sjiten opp i motorrommet.. Tar knekken på mye elektronikk det skjitne vannet der desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Jeg liker det jeg ser Felgene er fine, det samme med vingen og bakrutesenkeren.. Liker den farga veldig godt på e36. Jeg ville kjøpt meg ei leppe til fangeren, eller en m3-fanger og m3-skjørt. Og så ville jeg fått meg nye AE-lykter med store ringer såklart. Og sota blinklys. Du får jo også tak i ringer å sette inn i de originale. Ser ut som om du skal rett ut av banen på det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå