sveioen Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Fikk start på den i dag, en god tørk gjorde nytten:) Fikk tak i en ekstra hjerne også, så nå har jeg en i reserve. AE gjør seg ja, tenkte å bestille det fra GS. Kanskje en Rieger leppe og;) Noen som har bilde av sedan med GT vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Sorry mach.. Maskin vask er no-go..Underspylinga som spyler all sjiten opp i motorrommet.. Tar knekken på mye elektronikk det skjitne vannet der desverre.. hmmmm... ikke hvis du alle dekselene som skal være der vel? hehe... men fysj... riper! nei, vaskehanske og ordentlig tørke klut, er det eneste en bmw fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Bra du fikk start igjen.. Deksla hjelper jo mot det værste, men meg som flere andre har opplevd å totalt fylle plugghullene til sylinder 5-6 fulle i vann ved vask i vaskehall.. Og flere har også fått rommet til hjernen fyllt med vann oga dårlig drenering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Rieger hører ikke hjemme på E36 Få deg en M3 front, så er mye gjort igrunn. Felgene så jo pene ut egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Så Rieger hører ikke hjemme på E36? Hva hører Rieger egentlig hjemme på da? Er vel få breddekit som er så najs på E36 som Infinity II... Da forblir det jo en E36.. Med Seidl kittet blir det en E46, med Zender kittet blir det en E30 M3? Infinity Fullfører på veldig mange måter der M-tech slutter.. Designet på Sideskjørt og m-tech er veldig likt, men Rieger sine bygger mer ned.. Bakfangeren senker bakenden så den ikke blir så høy i forhold til resten av bilen, og Infinity I fronten, la oss bare si at det er en forlengelse av M3 front, selv om M3 fronten nok er finere.. M-tech kan jo ikke være lavere.. BMW kunne jo ikke selge en bil som folk flest ikke kan bruke.. Er en egen teknikk å kjøre med bil som er lav, og som har skjørt og fangere som bygger veldig langt ned.. Og da er vi igjen inne på diskusjonen om at Originalt aldri kan være bra nok.. Fordi det er ett evig kompromiss mellom Kvalitet og pris.. Du hadde ikke kjøpt en Ford Focus, selv om den hadde hatt coilover fra KW og powerflex foringer/bærearmer.. Bilfabrikantene syns rett og slett ikke kvalitetsdeler er verdt prisen det koster.. Men det er en helt annen diskusjon, som jeg godt kan ta på PM eller i prosjekttråden min.. Sorry for OT, men følte for å være i litt forsvarsmodus, ikke bare for bilen din, men for alle biler med Rieger styling på bilen.. Sier ikke at alt Rieger har laga er like fint, men de fleste stylinger er faktisk værre enn Rieger sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nye bilder! Bilen trenger litt lakk noen plasser og felgene skal pusses, sparkles og lakkes om jeg ikke kjøper nye. Har fått montert nye lykter, ble bra men kommer lett dugg i de. Så klarte jeg selvølgelig og knekke "klipset" til blinklysfestet, men fikk limt det på plass. Utrolig porøs plastik på desse lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Va fin ebilder. Ska innrømma at eg egentlig hadde litt sansen for bakpottene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Va fin ebilder. Ska innrømma at eg egentlig hadde litt sansen for bakpottene dine. Da er vi to milevis unna i samme smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Hehe...Jeg er også av dem som ikke greier å like dtm-stuss. Tyskerstuk skal være rak ut Hehe...Men en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Fin bil, og blir nok bra med de modsa du skal gjøre... Og helt enig med teddysen i den diskusjonen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Va fin ebilder. Ska innrømma at eg egentlig hadde litt sansen for bakpottene dine. Da er vi to milevis unna i samme smak hehe, eg visste folk kom te å reagera på det... jaja, skitt au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Va fin ebilder. Ska innrømma at eg egentlig hadde litt sansen for bakpottene dine. Støtter deg, Astri. Jeg har bestandig likt DTM potter, skjønner faktisk ikke hvorfor folk har så mye imot dem På fire rørs løsninger er det harry med DTM potter, men en "vanlig" to rørs potte er det kledelig, særlig på en litt "hårete" bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvis du får lett vann i boksen der hvor ECU ligger så burde du sjekke at dekselett du setter på i fremkant sitter skikkelig. Sjekk også at alle proppene som sitter på oversiden er der og sitter skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå