-Sammy Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 ehm lol jeg presterte faktisk å svare i feil tråd her gitt SKULLE svare i tråden "Bmwccn Møre & Romsdal, Vårtreff i Ålesund 4.Mai" aiai jeg får det til Tror det blir litt langt for meg å kjøre fra Ålesund til Stavanger for et bmwtreff, .. hmm men hvem vet ?
-Sammy Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jaja, er jo fort gjort hehe var vist det idag ja (men nå skal jeg ikke rote til treff-tråden deres mer )
Zakki Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jeg kommer...hvis det ikke dukker opp noe sånn som sist gang
Spinx Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jeg kommer jeg så fort jeg skjønner hvor kvadrat er :S
Spinx Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 sett meg på kanskje så jeg ikke holder noe jeg ikke kan holde
Ad|oS Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Jeg kommer jeg så fort jeg skjønner hvor kvadrat er :S Skal skrive deg opp. Er du i tvil om hvor det er kan du bare bli med på kolonnekjøring
Søreng Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Kan ikke den datoen, da jeg er langtvekkemedflyikonfirmasjonhelg
Hankook Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Æg kjeim, da varta sikkårt:P Skal se om jeg ikke klarer og dra med meg Sveddi også, muligens Daffen også om han har fått seg ny bil til den tid. Han var jo litt uheldig i den øvelsen han hadde i slalomkjøring i Kristiansand:-D:-D:-D
Ad|oS Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 fekk ikkje PM eg men eg komme uansett Var litt problematisk å sende mange etterhverandre, så et par PM som falt ut. Men bra du fant ut av det likevel Æg kjeim, da varta sikkårt:PSkal se om jeg ikke klarer og dra med meg Sveddi også, muligens Daffen også om han har fått seg ny bil til den tid. Han var jo litt uheldig i den øvelsen han hadde i slalomkjøring i Kristiansand:-D:-D:-D Har skrevet deg opp nå. Du får bra dra dem med deg
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 fortell hankook! har ikke skjønt hva som har skjedd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå