Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes jo kjekt ud med et treff, men kor ligge listå? E det burning og tøs fra ungdomskolen i baksete eller e det plass te oss med en heilt stock BMW og som leve et normalt A4 familieliv? :P

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hørtes jo kjekt ud med et treff, men kor ligge listå? E det burning og tøs fra ungdomskolen i baksete eller e det plass te oss med en heilt stock BMW og som leve et normalt A4 familieliv? :P

Dette er for å være sosiale, å treffes andre steder en på nettet. Vil oppfordre alle som kommer til å ta burningen en annen plass en der vi treffes, slik at vi slipper et dårlig rykte/intrykk.

Skrevet

Bare å komme. Orginalpolitiet må jo vøre fornøyd hvis det kommer noen helt orginale biler også :P

Er alltid noe "tøs fra ungdomsskolen i baksete", men det virker som de maser såpass mye på sjåfør at de forsvinner ganske fort igjen.

Pleier alltid være et par som tar seg en liten runde eller to og svir litt gummi, men som regel ikke så mye at det gjør noe. Bare å stille opp på treffet!

Nærmer seg nå =) alle mann klare?

Klar jeg hvertfall :D

Skrevet

Blir nok ikke noe treff på meg da bilen kanskje er blitt delebil... Men håper det blir bra for de som kommer! Ta masse bilder

Skrevet

i hvertfall ad|os ;-)

men han har jo ikke kjørbar bil, og de som jeg skulle ta følge med, kan ikke allikavel, så blir litt langt å kjøre alene liksom...

Skrevet

jeg kommer så sant ikke bilen stopper på vei inn da... gule e30`n er for salg, så kom å slå av en prat viss interrese

Skrevet

Hadde jo lyst å dra inn, men å dra 6timer uten å kunne vise frem egen bil føler jeg ikke er helt verdt det i dag. Men for all del, skulle jo dratt inn ellers...

Skrevet

Ja dette var jo ikke allverdens med frem møte :? så hva skyldes dette , det fine været ? nei her må det skjerpings til . Når først noen drar i gang noe sosialt bør jo flere stille opp . 12 15 bilere er jo ikke så mye å skryte av + noen som bare var inne og kikket men kjørte igjen.

men men jeg fikk meg jo en koselig prat med en del av de fremmøtte :D

Håper på bedre oppslutning neste gang.

Og vi kan greie oss uten 2 rånete sierraer

Petter

ewy20r9qmwsex3hpg81y.jpg

yrlvqybv5rzk2xs8mfcw.jpg

w8qwv9y6r0458torh5w3.jpg

p1p2ry8okwp2lku742gx.jpg

381mddbdlsuuq8byst2u.jpg

f1fc9wyv0n5f8bpxoual.jpg

tfh8zs8lrveo2ral3ry9.jpg

mbdd078z5o86j7evf2vi.jpg

pe5c4gc8hrbbujgzcj22.jpg

og så fikk vi besøk av en kjekk honda

kommer bilde i neste innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...