Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og til adjos og mysild det var jo synd dere ikke tok turen. spesielt adjos som startet tråden . Men du hadde jo gyldig grunn :(

Petter

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var som sagt dårlig med oppmøte, men hadde morsom underholdning med et par fordêr med høy musikk og fulle rånere...

Får håpe det tar seg opp til neste gang:)

Skrevet
neste gang skal jeg prøve å komme :-) menne, siden jeg ikke kom her, så vil jeg gjerne se så mange som mulig av dere om 3 uker her i krsand :-)

Tviler på at det kommer så mangen til Kristiansand den 15 juni, ettersom BMWCCN Rogaland arrangerer sitt årlige "Concourse d'elegance" hos GS bildeler på sirevåg, å der pleier det å samles bmw'er fra haugesund til mandal.

Skrevet

eg tog også noen bilder dei kommer snart inn...

Det var veldig dårligt oppmøte ja, eg var litt sein inn i tilegg!!

Men så var det jo classic rock festival i sandnes denne kvelden, Jærnatta på bryne...

Og det var veldigt flott vær!!

Så det var vel litt av grunnene til att folk ikkje kom!!

Skrevet

synns du burde endre dato ja ///Mysild,treffet på sirevåg er ivertfall ikke noe fiasko som det var på kvadrat i helgen :P synns bimmers og bmwccn skulle slå treffene sammen hadde jo blitt litt mere biler og flere folk hadde fått hørt om det. :D

Skrevet
synns du burde endre dato ja ///Mysild,treffet på sirevåg er ivertfall ikke noe fiasko som det var på kvadrat i helgen :P synns bimmers og bmwccn skulle slå treffene sammen hadde jo blitt litt mere biler og flere folk hadde fått hørt om det. :D

jepp :-)

dato endret... noen av dere som kommer innom eller? jeg blir med på følget tilbake til rogaland 8) skal innom på besøk til noen :-D

Skrevet

Har du laget egen tråd om dette? Fant inenting...

Nei, men det er sendt ut mail til medlemmene i BMWCCN Rogaland. Det kommer nok ut litt mere info om ikke så lenge. Skal lage en egen thread, så fort jeg får mere info.

Typisk att jeg ikke har fått noen mail om dette.

men takk for informasjonen, kommer til og stille jeg;)

Noen idè om hvilket klokkeslett det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...