Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Oppfordrer folk til å stille på autoslalomen, utrolig kjekt ;)

Autoslalom er iallefall MYE morsomere å delta på enn å se på.. Å kjøre er faktisk til tider veldig "engasjerende" Så ja, jeg skal delta i år også :D

Skrevet

ST-Import stiller med stand også:)

Blir salg av BMW Styling.. Hovedsak til E36, men også litt til E39/E46:)

Mye gode priser på M-fangere og diverse lykter:)

Skrevet

har lyst til å melde meg på jeg og.. har aldri kjørt autoslalom før men engang må bli den første. synd jeg ikke har fått nye senkesettet mitt enda :?

Skrevet

har lyst til å melde meg på jeg og.. har aldri kjørt autoslalom før men engang må bli den første. synd jeg ikke har fått nye senkesettet mitt enda :?

Er langt ifra dreven selv, kjørte en gang i fjor, og nå på treffet som var på vestnes... Stilte med utslitte piggfrie dekk på vestnes-treffet, men fortsatt ufattelig kjekt ;) Utstyret spiller ikke så enormt stor rolle..

Skrevet

Jeg stiller nok sammen med Restify og Aama_Racing regner jeg med. Samt knerten her i huset :) Vi satser på å få til en liten kolonne fra Vestnes sammen med noen av folket fra Molde... De skulle ta ferga fra Molde 10.30 så da er de nok på Shell på Vestnes ca 11.15, så stikker vi i samlet flokk herfra da :)

Skrevet

1. Mai neste år i BMWCCN-regi regner jeg med. Blir vel kansje noen sosiale greier fremover, men jeg vet ikke.

Ellers så vil VMK, www.vestnesmotorklubb.no, arrangere vårmønstring snart. Der vil det bli noe for enhver smak bortsett fra autoslalåm o.l... Men sosialt blir det, med MANGE pene biler og mye trivelige folk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...