Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hadde hvert fint om noen la ut resultatene på autoslalom

Ja, de kommer fortløpende, er vell bare jeg som har dem ...

Dersom noen har bilder eller filmer tar jeg gjerne imot! Blir lagt ut på bmwccn sidenne til avdelinga..

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg har filmet alle som var ute å kjørt. så den filmen kommer ut på nett løpa av kvelden.

flott :D hehe spennt på hvordan min debut på autoslalom ble sjåendes ut :lol:

Skrevet

aroid: kunna du gjort meg en kjempetjeneste å redigere sammen de 3 gangene jeg kjørte til en liten film? jeg kjørte som nr 3. xenon tåkelys og AE ringer. du er en knupp hvis du gidder :lol::D

Skrevet
Trudde d va bestetida som tellte i, så for no bare å tulla i 3.runda :?

Det var bestetid som gjeldte de foregående to åra. Jeg fikk heller ikke med meg at de la sammen de to beste tidene før etter at jeg hadde kjørt ferdig. Men siden jeg kjørte feil første heat så ga jeg ALT i siste. Holdt på å kjøre rett i autovernet nede ved vendinga.. Litt for store horn i panna :?

Skrevet

Det var bestetid som gjeldte de foregående to åra. Jeg fikk heller ikke med meg at de la sammen de to beste tidene før etter at jeg hadde kjørt ferdig. Men siden jeg kjørte feil første heat så ga jeg ALT i siste. Holdt på å kjøre rett i autovernet nede ved vendinga.. Litt for store horn i panna :?

Var det bare de 2 beste tidene de la sammen? da må dem ha regna feil me me, hadde no dem 2 beste tidene i 5 serie og oppover.. men endte på 3. :P

Skrevet

Var det bare de 2 beste tidene de la sammen? da må dem ha regna feil me me, hadde no dem 2 beste tidene i 5 serie og oppover.. men endte på 3. :P

Mulig du hadde de beste tidene, men jeg så du hadde noen tillegg for feilkjøring eller kjegleberøring.. Nå er den oversikten borte ser jeg, så da ble det plutselig vanskelig å sjekke det.

Skrevet

Håper dere som tok turen nå også stiller neste gang NAF arrangerer autoslalom, i tillegg til flere som konkurerer i tidkjøring er det også flere som er der og lager show :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...