BimmerKing Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Var på begge jeg, men kjører ikke. Synes det er like morsomt å ta bilder jeg
Aroid Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 jeg får ikke lakt ut filmen enda. pc min er kapuuuuut!! er det noen som har en strømforskyning til pc på ca 300watt som skal selge i nærheten av ålesund?
Aroid Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 jeg får ikke lakt ut filmen enda. pc min er kapuuuuut!!er det noen som har en strømforskyning til pc på ca 300watt som skal selge i nærheten av ålesund? no har jeg fått tak i strømforskyning
Aroid Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 no holder jeg på å legg den ut filmen. det er bare rein film ingen bilder ingen sanger bare motorlyd.
Aroid Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Her er filmen. litt dårlig kvalitet "youtube" måtte del opp filmen 5 for at youtube kan ikke ha film som er lengere en 10min om gangen
Aroid Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 aroid: kunna du gjort meg en kjempetjeneste å redigere sammen de 3 gangene jeg kjørte til en liten film? jeg kjørte som nr 3. xenon tåkelys og AE ringer. du er en knupp hvis du gidder vist du har msn så kan jeg send filmen av deg. send meg msn din på pm min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå