Gå til innhold

min 1993 bmw 320ia vanos

Share

Anbefalte innlegg

Ja skjeer litt ihelgen da om du vil være med.

Autoslalom Gardermoen fredag kl 17 og dette må du ikke gå glipp av, Vårmønstringen på Valle Hovin kl 11-ca 1430 4 mai (først kommende søn). Kan sikkert slenge deg på felleskjøring med andre fra distriktet her :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjeer litt ihelgen da om du vil være med.

Autoslalom Gardermoen fredag kl 17 og dette må du ikke gå glipp av, Vårmønstringen på Valle Hovin kl 11-ca 1430 4 mai (først kommende søn). Kan sikkert slenge deg på felleskjøring med andre fra distriktet her :-).

er jo typisk at jeg skal bort denne helga da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjedelig da. Dette er jo noe av det store sett bort fra bmwccn Rudskogen og Våler treffene. Får være med neste gang da :-)

31mai 1juni er du nødt være med da. Bmw dagene på Rudskogen:-)

Ta kontakt du om vil være med på felleskjøring eller henge litt med andre bimmers folk i distriktet ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

noen som har noen felger til salgs? 17" eller 18"? bilen er litt kjedlig med de orginale hjula. vurderer litt og selge også om dagen. har 2 biler og bmwen blir nesten ikke brukt. hva kan en forlange for en slik bil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da var det på tide og legge ut noen nye bilder av bmwen. har fått på noen midlitidige 16" feger. ser bedre ut en orginalhjula. til neste helg blir setene i bilen bytta ut mot noen strøkne. de jeg har nå er litt slitt (irriterer meg hver gang jeg setter meg i bilen he he.) blir bestilt litt smådeler nå som e46 leppe på bakluke, xenon kitt til spredere, m3 skjørt og m3 lister.

her kommer iallefall et par bilder :D

5p3p3wpr727x9516lswj.jpgqnhhtwvroequb9rk0quw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...