BMWBenny Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Heisann, tok ut teppet på venstre side foran i bilen min da det var gjennomnvått, tørka alt helt opp, pussa rust og behandla det. Gjenstår nå å finne lekasjen. Bildet viser hvor vannet legger seg etter en regnskur. Noen som kjenner seg igjen og veit hvor det kommer ifra? Bieln har ikke takluke, Det er også en liten vannpytt som er litt vansklig å se der. Er fremme til venstre på bildet.
Øyvind L. Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Lys med ei lommelykt opp bak pedalene mot forntruta.. Der ser du ei støymatte. Se om vannet kommer inn bak denne.. Kommer det den veien så har du mest sannsynlig rusthull inni lufterillene på utsiden under frontruta. Det er et typisk problem på E30. Hadde det på min også..
ehrnst Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 evnt så er dreneringa i torpedoveggen på passasjersiden potte tett. Har du takluke kan det være dreneringa fra den og
MpA Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 OG det kan lekke inn der med vifteapperate vist drenerigen er tett, den som leder vanne ut derfra, på ventre side som fortalt lenger oppe, da kommer det inn der med skumgummien med vifteapperate, samme problem i min, men solgte den:P
Øyvind L. Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 evnt så er dreneringa i torpedoveggen på passasjersiden potte tett.Har du takluke kan det være dreneringa fra den og Han har ikke takluke, men som dere sier kan dreneringen på høyre side være tett. Det er også et typisk E30 problem. På bildet kommer det vann inn helt i venstre hjørne ved fothvileren.. Det er et dårlig tegn når den ikke har takluke. Du får håpe på det beste. Rust der oppe er noe piss.. Da må dashbordet ut.
BMWBenny Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 au da. skal sjekke det ut. Får håpe det er bagatell
BMWBenny Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 jepsi pepsi. var kjeks oppe til venstre som dere sa ja :/ Noen som kan noen lettvinte jallatriks, er ikke lysten på å lage en gigant jobb av det :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå