bmwhans Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 kan ikke bli mer enn en femtilapp i frakt. så hvis vi sier 150 kr. værre er det ikke Edit: så nå at lokket har blitt borte. Fortsatt intr? Har du et lokk fra før?
Eviltoy Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Heisann:) Er Veeeeldig intrisert av den bensin pumpa jeg.. Min gikk til helvette i går :'( og jeg lurer på om du kan sende meg svar på sms med pris, og om du kansje har noe annent Stilig å selge.. Med vennlig hilsen Aleksander.k Mobil : 41470845
Reset Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 jeg har nokk ikke lokk, pga at tanken er borte på min! har aldri stått i noe, siden jeg fikk den :S
bmwhans Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 det var dumt.. ellers kan du lage deg et lokk selv da, til du får tak i et lokk evt... men det er kanskje ikke noe tema?
Reset Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 du har vell ikke noen spylervæske dyser du kan sende med ?
bmwhans Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 nei desverre. men skulle du ha tanken? Send en pm med adresse +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå